Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Det skal være LAN på Ve skole på Tveit i Januar. BondeLand klanen er delvis ansvarlig, noe som ikke er veldig betryggene. Her er linken: TveitLAN Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Ok, let me start Skal ikke dette være i en hall? Hvorfor maks 40 stk? Compoer -... cs ... 3v3?? plz, 5v5 and ill be there Opplys om Compopremier gl hf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Det skal være i en gymsal og det er plass til MANGE MANGE flere enn 40 stykk. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke kan komme flere. Compoene er det ikke jeg som har satt opp. LANet er vel mest for elevene på Ve skole, så jeg tror ikke de ville likt at "fremmede" kom. Men jeg vet ikke. Endret 15. november 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Vis det kun er for folk som går på skolen, hvorfor i helsike legger du det ut her? Burde det ikke holde med ett par plakater på skolen? Om du skal ha ett seriøst LAN, så fortell mer om linje, compoer osv, om ikke, moderator, plz close!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 fant ut i dag at det kun var for elever på ve skole. Da blir nok dette innlegget stengt snart tenker jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Det blir det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg