j-- Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Heisann! Driver og skriver ny side i HTML, og fant ur det at jeg gjerne skukke hatt noe àla det som er på forsiden til gamer.no Se bildefila for hvordan jeg vil det skal se ut! Jeg vil at det skal være slik at når jeg har musa over en av de røde linkene så skal det røde feltert bli oppdatert med en infoside om linken (helst i HTML) Kan noen forklare meg hvordan dette skal gjøres? (Det aller beste hadde vært om dette kunne gjøres i html, siden det er det eneste programmeringsspråket jeg kjenner til) Er jo også en mulighet med javascript, men det kan jeg ikke noe om. Tar vennelig imot alle tips! /Clvn EDIT: Hvordan får jeg lagt opp et bilde her, og linket til det i teksten? (ftp-serveren min er nede:( ) Endret 14. november 2004 av clvn Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror denne siden kan være nyttig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg skjønte ikke noe serlig av det der. Tror du at du kan forklare det litt grovt for meg? EDIT: Jeg skjønte det Tusen takk Loomy Endret 14. november 2004 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå