Thel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som vet om et program eller lignende der jeg kan sjekke hvordan hastighet det er på PCI og AGP porten? Har prøvd å se etter noe slikt i Everest, men fant ikke, har jeg oversett det? Håkon Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ClockGen er svaret på dine bønner. Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ClockGen er svaret på dine bønner. nice det programmet. hadde det bare støttet flere kort. vet du om det fins andre programmer som støtter flere kort? kanskje litt eldre også? det hadde vært nice Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hvor farlig er det å klokke uten PCI/agp lock? Hvor høyt kan agp og pci porten klare? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det første som ryker er vel harddiskene. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Gjelder dette også s-ata hdd'er? Noen eksakte tall på hvor mye øking de tåler osv.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Varierer litt fra oppsett til oppsett, noen klarer opp til 40-42/80-84MHz(PCI/AGP) før data blir korrupt, ville ikke gått noen særlig over 37/74MHz Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 SATA kontrolleren er ekstra følsom for klokking uten AGP/PCI lock på mitt hovedkort. PATA er å anbefale. Vet ikke om dette gjelder alle slike tilfeller (Har ECS 755A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå