Gå til innhold

agp og fast write på radeon 9200vivo

thomasjo

Anbefalte innlegg

ikke spør hvorfor. men jeg kjøpte et kort i fjor: 9200 vivo.

den har agp 8x og fast write,

MB min er en asus v8x eller hva den heter, og skal støtte det, har amd xp 2200 cpu

i windows, sier smartgart oppsettet att fastwrite og agp ikke kjører. hvorfor er det slik?

jeg bruker maskina til å lage design, sånn sett funker den bra, har 2 crt skjermer og en 100mzh widescreen tv kopla på. dette funker også, og kjører divx og film uten problem til tven.

jeg har opplevd at hvis jeg innstallerer videoredigerings software som Premiere Pro (7) og sånt spiller ikke video av smooth lengre, men har ca 60 - 80 sekunders intervaller hvor bildet spiller pent, hopper litt eller spiller fortere e.l. , og så spiller normalt. så jeg kjører ikke videoredigering lengre. eller er det directX som påvirker, hvis jeg går inn med 9, siden kortet mitt støtter 8.1 ??

moen som kan fortelle meg eller har en fin link til info om fast write og agp ifh amd og hva og hvorfor Catalyst slår av FW etc ?

får vel kjøpe et sprekt kort etter jul. anbefalinger mottas med takk, skal redigere video og se på video. spiller lite, bare litt UT av og til. ca 4 ganger i året.. :-=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...