Arildoen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 KJØP 4.0 beste musen jeg har prøvd...men husk å laste ned driver! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes egentlig dette blir en kranglepost jeg! Vil selv anbefale mx510, har aldri prøvd ms3 elr 4.0 så jeg har verken noe dårlig eller positivt å si om dem. Men logitech musa mi synes jeg er det beste jeg har prøvd, men for de med store hender kan den bli litt for liten og man blir sittende med handa helt klemt sammen. Selv synes jeg razorback ser litt "ekkel" ut om jeg skal si det, designen synes jeg ser litt uholdbar Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som veit om ett sted hvor dem selger razer diamondback OG qpad xxxl ? Spare på portoen vettu Ja lurer fortsatt på dette? En nettbutikk som selger både razor og qpad xxxl! SVAR?! Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har selv bestilt er Razer Diamondback Chamelon direkte fra http://www.razerstore.speed-link.com/ Disse musene selges vel ikke her i landet ennå? Personlig foretrekker jeg nå msie3 foran msie4 og mx500 i cs. De to sistenvnte er riktignok mer presis, men som enkelte sier har vel handa ('grepet') og knappebruk mye å si for hva valget bør være. Skal nå teste denne razer-musa. Mye mulig det blir ei diamondback-mus å få kjøpt billig på bruktmarkedet om ikke så lenge Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har selv hatt en Razer DB nå i ca 1 uke. Softwaren som følger med er ikke helt god, siden man ikke kan sette knappene på musa som man ønsker. Ei heller vil høyre + venste musetast virke samtidg (feks, om man i et spill zoomer med høyre og skyter med venstre - går det dårlig). Dette gjelder KUN når 4.0.0.3 softwaren er inne. Uten denne softwaren fungerer musen utmerket. Den er lett, presis og veldig glatt under. Sklir som en drøm på min fUnc 1030 matte. Testet litt med min gamle MX 500, og det var skikkelig nedtur! MX 500 er stor, tung, klumpete, trå og upresis i forhold. Så bare driverne kan bli bedre, kommer dette til å bli den ultimate gamer musa K Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 legger min stemme på mx510 og en Steelpad =) Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ang. mx510, hvordan er vekten på den? Hadde intelli 4.0, men syntes den var for lett. Dessuten ble den vræka etter et par raseriutbrudd. Min gamle og deilige tunge mouseman derimot, den har tålt juling! Høres ut som en skrangle når jeg rister på den. Nå er den død... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Gå for Razor Diamondback (hvis du ikkje kan vente til den kommer i norske butikker på lager altså kjøp fra razor-zone.com eller no sånt!) hvis du er en utålmodig fyr, kjøp MX510 selvom den er dårligere... det er ditt valg! Endret 16. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Trur eg såg Diamondback på komplett.no Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Trur eg såg Diamondback på komplett.no Ja, komplett får de inn om bare en uke (ubekreftet) Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Logitech MX510. Punktum finale. jess Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 MX510 er ikke dårligere enn Razer. Her er det smak og behag, noen liker ikke vekten på MX510, men den kan enkelt lettes for ca. 30 gram ved å fjerne lodd. Da blir den utmerket. I tillegg ligger den så utrolig godt i hånda. Anbefaler Corepad + Skatez for optimal GAMING! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Logitech MX510. Punktum finale. jess Har hatt denne noen mnd og angrer ikke. Den ligger godt i hånden som en mus (!) skal gjøre Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg sitter her med DB, Mx510 og 4.0. Til spilling bruker jeg DB og til surfing bruker jeg 4.0. Siden du skal ha ny spillemus, anbefaler jeg DB. Men om du vil spare noen kroner, vil jeg råde deg til å heller ta 4.0 enn Mx510. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har selv en MX510 og en DB. Bruker DB, og jeg mener den er overlegen MX510 på nesten alle mulige måtene, i hvert fall de viktigste: presisjon behageligere å holde i god scroll Hadde en venn her på linking, som har sverget til MX510 og MX500 i flere år, men etter å ha brukt Razeren i 10min vurderer han å bytte Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har tenkt på å kjøpe ei MX510, en kamerat har ei billig brukt ei. Men den er lettet for ca 30g. ved å fjerne loddet. Noen som har erfaringer med akkurat dette, om musen ble bedre/værre etc. ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har tenkt på å kjøpe ei MX510, en kamerat har ei billig brukt ei. Men den er lettet for ca 30g. ved å fjerne loddet. Noen som har erfaringer med akkurat dette, om musen ble bedre/værre etc. ? Garantien brytes ved å fjerne loddet (eller rett og slett bare åpne den). Loddet puttes inn i musa av Logitech for å gi "kvalitetsfølelse". Uten loddet blir musa (selvfølgelig) lettere, og det gir kjappere bevegelser. Med loddet blir musa litt stødigere, og det er lettere å sikte på lang avstand. Hvis fjærningen av loddet er gjort på riktig måte, skal det ikke være noe feil med musa. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 intellimouse 4.0 sitter jo 17 ganger bedre i hånden enn mx510(og mx500) Njaa, tror nok det heller mer mot 18,77 (men det er jo bare meg). Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hørte om noen som hadde byttet ut den røde dioden i MX510 med en blå en. Høres jo veldig stilig ut. Men medfører dette noen problemer? Og hvilken diode bør brukes? 2V el noe? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 MX510 er ikke dårligere enn Razer. Jo, Mx510 ER dårligere enn Diammondback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå