Gå til innhold

Alien Vs. Predator aka AVP


Machz

Anbefalte innlegg

En annen ting som jeg også reagerte på. I moviemistakes siden så har de regnet ut at et hull på 3x3x600m gir 3,8mill liter vann(jeg får ikke det regnestykket til å gå opp mem), men mao så blir det jævlig mye vann. Hvor blir alt dette vannet av?

Hadde filmskaperen gitt inntrykk av store vannmender ved pyramiden så hadde jo plutselig filmen fått en helt annen dybde.

 

Men ettersom dette er snakk om romvesener, så har de jo så klart en teknologi som gjør at isen de ''smeltet'' bort bare opphører å eksister, så der løste du det problemet.

 

Folk som finner sånne problemer er gjerne litt trangsynte, og i utgangspunktet ikke posivtivt innstilt til filmen de ser på, tro meg, jeg er sånn :blush:

Åh kom igjen da. Vi må da ta utgangspunktet i enkelte naturlover når man ser en slik film.

I allefall så lenge handlingen skjer på jorden. Klart, er man i ytre "space" og surrer så kan jo andre lover gjelde, men på jorden så må nesten en av to ting skje.

Enten så smelter vannet og renner ned, eller så fordamper vannet.

På en plass hvor det er minus 30 grader og så stor mengde vann som fordamper så ville jeg tro at det ville være noen fantastiske isskulpturer på utsiden av hullet.

 

Jeg mener, det er jo helt logisk og her kunne filmskaperen gjordt så mye mere ut av det. Fakta er vel at fyren ikke har peil på enkle fyskiske naturlover og ikke vet bedre.

Hele filmen oser av dårlig gjennomtenkte scenarioer.

Er vel det jeg vil si er typisk for B-filmer.

 

Som sagt før så hadde jeg ikke så store forhåpninger til filmen, eller skal man si, et åpent sinn. Er stor fan av Alien og Predator filmene og stor fan av Alien Vs Predator spillene som jeg mener er noe av det mest skumle som er laget av spill.

Denne filmen ble bare for simpel IMHO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...