Gå til innhold

Alien Vs. Predator aka AVP


Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kødder du? Den filmen var jo griselekker :woot: !

 

Det beste var at Aliensene "vant" :D

Aliensene vant? har du SETT filmen? Predators hadde jo kontrollen gjennom HELE filmen.. (ok så de tre som var inne i pyramiden hadde kanskje ikke overtaket da de ikke fikk våpenene sine før kampen begynte slik de SKULLE gjort etter planen deres)... MEN, det var jo ett fly fullt av predators klare til å slå ned om noe skulle gå galt... så aliens hadde ikke mye vunnet selv om de fikk hele horden sin opp fra det hullet i bakken...

Det jeg mente er jo at når den ene alienen overlevde så vil den sikkert bli en predalien eller hva de het i avp2 spillet, og så ta rotta på alle predatorene:P

 

Men det er hva jeg synes da.. ble vel gangse jevnt totalt.

Lenke til kommentar

For min del satt jeg og godta meg igjennom hele filmen.

Kanskje jeg er er temmelig dårlig til å se om en film har gode effekter eller om det er lagd med fjorårets raketter, men jeg synes AVP var absolutt toppers på effekt delen.

 

men i ettertid så er det jo en del ting som virker litt feil:

spoiler forresten..

 

At han siste predatoren ikke huska\merka at han var blitt facehugga.

Det med aliens-egg på rullebånd.

Antallet aliens som kom befant seg nede i hulen mtp antallet folk som var dratt ned i hulen.

At hun dama ikke daua av å være ute uten klær på(må sikkert være -30 grader der oppe)

 

 

En annen ting, tåler den Alien-Queen vann og kulde ?

 

 

Ellers venter jeg spent på oppfølgeren...hadde vært artig å ha sett en predalien!

(eller kanskje en predalien-queen ?..)

Lenke til kommentar

*Spolier*

 

 

En ting jeg stusser over et at Alien Queen ikke merket at Predatorene hadde en alien inni seg. Når hun spiddet Predatoren med halen. Ivertfall på Alien 3 så merket alienen at Ripley hadde en alien inni seg, og drepte henne ikke. Så da burde jo egentlig Alien Queen også merke det? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Den eneste scenen som var bra i denne filmen var da alien og predator sloss.. Det var fett å se på!! :thumbup:  Det at alien-queenen dukket opp av isen etter at bomben hadde gått av va bare dumt!!

Slo deg det ikke at Alienen hadde komt opp FØR bomba sprengte? Og etterpå hadde den gjemt seg?

Uansett... Hvordan kunne hun kommet seg opp anyway?.... Og jeg synest hun hadde litt for mye energi etter 100 år i fryser'n... ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Den eneste scenen som var bra i denne filmen var da alien og predator sloss.. Det var fett å se på!! :thumbup:  Det at alien-queenen dukket opp av isen etter at bomben hadde gått av va bare dumt!!

Slo deg det ikke at Alienen hadde komt opp FØR bomba sprengte? Og etterpå hadde den gjemt seg?

Uansett... Hvordan kunne hun kommet seg opp anyway?.... Og jeg synest hun hadde litt for mye energi etter 100 år i fryser'n... ;)

Hun hadde jo ikke gjort noe på 100år. Hadde jeg vært i samme stilling i 100år hadde jeg også vært ganske energisk. Hehe :p

Men nå må vi huske at det er film!

Lenke til kommentar
Feilene som ligger ute på Moviemistakes.com

Ja den siden sier det meste om AvP!

Filmen suger, og selv om jeg ikke liker å tenke for nøye over detaljer i slike filmer så er det klart at når helt enkle logiske ting crasher fullstendig med ting de sier i filmen bare noen minutter før, da blir det for dumt.

 

Ta eksempelet med laserkanonen som lagde det 30 gradershullet. Først sier de at pyramiden er rett under hvalstasjonen, og så er plutselig hullet som går ned til pyramiden i ytterkanten av hvalstasjonen og med en 30 graders vinkel?

Jeg mener, hvis isen var flere km tykk så ville det jo medføre at enden av hullet ville være flere km til siden for hvalstasjonen! :thumbdown:

Alt dette i løpet av noen få minutter!

 

En annen ting som jeg også reagerte på. I moviemistakes siden så har de regnet ut at et hull på 3x3x600m gir 3,8mill liter vann(jeg får ikke det regnestykket til å gå opp mem), men mao så blir det jævlig mye vann. Hvor blir alt dette vannet av?

Hadde filmskaperen gitt inntrykk av store vannmender ved pyramiden så hadde jo plutselig filmen fått en helt annen dybde.

 

Nei den filmen er bare for svak etter min mening. Den burde vært en halv time lengere og da burde det være fylt inn med stoff om personene i filmen og mere vitenskapelige greier rundt et slik enormt prosjekt.

Tidspresset som han "Bishop" fyren hadde burde de droppe helt.

Lenke til kommentar

En annen ting som jeg også reagerte på. I moviemistakes siden så har de regnet ut at et hull på 3x3x600m gir 3,8mill liter vann(jeg får ikke det regnestykket til å gå opp mem), men mao så blir det jævlig mye vann. Hvor blir alt dette vannet av?

Hadde filmskaperen gitt inntrykk av store vannmender ved pyramiden så hadde jo plutselig filmen fått en helt annen dybde.

 

Men ettersom dette er snakk om romvesener, så har de jo så klart en teknologi som gjør at isen de ''smeltet'' bort bare opphører å eksister, så der løste du det problemet.

 

Folk som finner sånne problemer er gjerne litt trangsynte, og i utgangspunktet ikke posivtivt innstilt til filmen de ser på, tro meg, jeg er sånn :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...