Gå til innhold

Alien Vs. Predator aka AVP


Machz

Anbefalte innlegg

Jævlig med spoilers her da!!

Jeg har ikke sett filmen, men har tenkt å se den. Tenk dere litt om før dere poster.  :realmad:

Øhh, herregud da mann!

Det er da du som leser disse innleggene og det er da vel ganske klinkene klart at postingen må nødvendigvis handle om filmen.

 

Tenk deg om før du leser innlegget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kødder du? Den filmen var jo griselekker :woot: !

 

Det beste var at Aliensene "******" :D

spoile-fjols

 

 

trådstarter: advar mot spoiler i topic.. det syndes over en lav sko i denne tråden, ene er værre enn den andre.. faen også.

Det synes jeg faktisk er helt unødvendig.

Er man veldig opptatt av sånt så lar man helt vær og lese alt av innlegg med subjekt som omhandler filmen.

 

Det er lov og tenke selv når man ser subjektet.... :yes:

 

Hvis den ene er værre enn den andre så må det jo være personen som leser den ene som er værre enn den andre som er en kløne.

Jeg mener, er det sånn at du bare fortsetter og lese den ene spoilersen etter den andre helt til det står *SPOILERS*, og først da klarer du og lukke tråden?

Lenke til kommentar
Syns filmen var helt grei, kunne vært gjort mer ut av det, var for lite slossing mellom a vs p ..

Vi får vel heller ingen forklaring på hvorfor 'Bishop' fyren senere er laget som robot, er det han som var sakperen av firmaet som laget Bishop????

Hey,

Ja der sier du noe. Det var liksom noe kjent med den fyren ja... :blush:

Har som nevnt ikke tenkt noe på det, men het han Bishop i AVP også?

Lenke til kommentar

At ikke folk har innsett at den derre gufne feelingen fra da tidens konge filmer er GONE!! Desverre de klarer rett og slett ikke å gjenskape den deilige atmosfæren. Anyways eg dro og så på AVP for actionen, effektene og kampscenenes skyld så eg syns filmen var rått men ja det er en del som var rett og slett idiotisk. Altfor kort film også. :thumbdown:

 

Machz: Det går ann å quote mange ganger på samme post. ;)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

ingen som reagerte på at alien`ene ble voksne på èn dag?

I de tidligere alien filmene (og avp2 spillet) måtte de jo spise kattter og andre småkryp før de ble store.

 

Og antallet aliens som befrir dronningen stemmer jo ikke med antallet som har blitt angrepet av facehuggers. (De som ble drept av predatorene kan jo ikke "ruge" ut aliens)

 

Og at hun kunne bruke alien skallen som skjold... Det er vel blod (syre) i skallen også....

Lenke til kommentar
ingen som reagerte på at alien`ene ble voksne på èn dag?

I de tidligere alien filmene (og avp2 spillet) måtte de jo spise kattter og andre småkryp før de ble store.

 

Og antallet aliens som befrir dronningen stemmer jo ikke med antallet som har blitt angrepet av facehuggers. (De som ble drept av predatorene kan jo ikke "ruge" ut aliens)

 

Og at hun kunne bruke alien skallen som skjold... Det er vel blod (syre) i skallen også....

Hehe, joda, det er masse greier som ikke henger på greip!

Fatter bare ikke hvorfor de måtte lage historien så kompakt. Dette skulle selvsagt ha vært en 2t film. Alt er så stresset i den filmen liksom.

En extended versjon kunne kanskje ha berget noe :roll:

Lenke til kommentar

Ja, det er mange ting som ikke stemmer i filmen. Må si jeg ble litt skuffa.

 

*SPOILER*

 

Når de to første predatorene ble drept så lett av alienene så ble jeg nesten litt lei meg. Den siste var jo temmelig barsk, men alikevel..

 

Utrolig teit det med hvordan antallet "facehugged" og antallet aliens ikke stemte. Synes det ble litt lite fighting, predatorer sparker stump, og dette ble det for lite av. Filmen skulle som sagt vært mye lenger.

Lenke til kommentar
14 feb. 2005 kommer Special Extreme Edition, selv håper jeg på Director's Cut og ikke bare en unrated/ extra gore.

 

Hadde AvP het Predator 3 ville jeg sagt at filmen var ok. ;)

Seriøst? Hvor har du leste/hørt det? Post gjerne en link.

 

Men det hadde jo vært dumt å kalle AVP for Predator 3. Det var jo med Aliens i filmen, og de slåss. I Predator er det kun, ja en Predator og mennesker. Og i Aliens filmen er det Alien/s og mennesker. Hadde vært det samma å kalle AVP for Alien 5 f.eks.

Lenke til kommentar
Remember the news post last Thursday - the one about the AvP: "Special Extreme Edition" DVD? A lot of people thought it might've been the Director's Cut with the 'R' rating, but I just got confirmation from my sources that it's nothing but a fancy title. Nothing to get excited about.

PlanetAvP

 

Zemeckis: Enig, men jeg rangerer faktisk AvP lavere enn Predator 2. AvP er ikke bra nok til å ha Alien med i tittelen, faktisk er det årets skuffelse.

Lenke til kommentar
14 feb. 2005 kommer Special Extreme Edition, selv håper jeg på Director's Cut og ikke bare en unrated/ extra gore.

 

Hadde AvP het Predator 3 ville jeg sagt at filmen var ok. ;)

Seriøst? Hvor har du leste/hørt det? Post gjerne en link.

 

Men det hadde jo vært dumt å kalle AVP for Predator 3. Det var jo med Aliens i filmen, og de slåss. I Predator er det kun, ja en Predator og mennesker. Og i Aliens filmen er det Alien/s og mennesker. Hadde vært det samma å kalle AVP for Alien 5 f.eks.

Er faktisk Aliens med i Predator 2 (kanskje ikke levende me alikavel). Se på den skalle sammlinga.

Lenke til kommentar
14 feb. 2005 kommer Special Extreme Edition, selv håper jeg på Director's Cut og ikke bare en unrated/ extra gore.

 

Hadde AvP het Predator 3 ville jeg sagt at filmen var ok. ;)

Seriøst? Hvor har du leste/hørt det? Post gjerne en link.

 

Men det hadde jo vært dumt å kalle AVP for Predator 3. Det var jo med Aliens i filmen, og de slåss. I Predator er det kun, ja en Predator og mennesker. Og i Aliens filmen er det Alien/s og mennesker. Hadde vært det samma å kalle AVP for Alien 5 f.eks.

Er faktisk Aliens med i Predator 2 (kanskje ikke levende me alikavel). Se på den skalle sammlinga.

Ja, og hva så? Det er faktisk ikke Aliens, men kun et Alien skjellet hode. Alien/s er ikke med fysisk i Predator 2. Det skal kun indikere at Predators har jaktet på Alien/s. Du ser jo også at det er et T-Rex hodet også. Men du kan ikke kalle Predator 2 for Jurassic Park 4 f.eks :p

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...