DataFMT Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 For 1,5 år siden kjøpte jeg meg en MGE Pulsar Ellipse 800s, en relativt dyr billig-PSU. Denne har virket bra i et år. For noen måneder siden bestemte den seg selvfølgelig for ikke å funke mer. Batteriene er helt fine, for de har jeg målt med multimeter, men likevel påstår altså MGE at det er batteriene. Feilen er at når jeg trykker on, slår den seg av igjen med en gang. Hvis jeg holder inn on, går det bra, men jeg kan da ikke stå sånn hele tiden. Dette har ingenting med batteriene å gjøre! Eneste grunnen til at de sier det er fordi de vet at det er en slitegjennstand som ikke dekkes av garantien. Som jeg har opplevd før er MGE også flinke til å selge, men ikke så flinke lengre når noe går i stykker. Jeg kjøpte UPS'en gjennom MPX.no. De er også alt for flinke til å be kunden ta kontakt med leverandør hvis noe er galt. Dette er jeg ekstremt lei av. Dette er gang nr 2 at jeg har måttet gjøre det hos MPX. Forrige gang var det 3com. Derfra fikk jeg en brukt defekt (liksom reparert) switsj hele to ganger før MPX grep inn selv og gav meg en ny fungerende switsj. Det var mye bedre før da de fleste butikkene tok seg av garantien selv. Virker som nettbutikkene har blitt late og hviler på laurbæret. Men la det nå være sagt at det er det som er deres endelikt (konkurs). Dårlig service tjener verken kunden eller butikken på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå