Heatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) sitter her med et pov 6800Gt, har ikke overklokka det ennå men jeg fant en sånn sak i menyen som het "detect optimal frequencies". om jeg trykker den så står det please wait i 1-2minutter og så er klokkefrekvensen endra til 395/1080 (originalt 350/1000). hvordan virker denne greia her, jeg mener jo sånn automatisk klokking i feks ati tool bruker jo hele dagen og kjører sånn "artifact finder" og "heat upp phase" innimellom. denne bare setter den den opp relativt fort. er dette trygt? Endret 14. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hvis den softwaren det proget er på er fra pov så mister du vell ikke garantien på det. Bare og holde øye med Artifackts det så går det sikkert bra. Endret 14. november 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hvis den softwaren det proget er på er fra pov så mister du vell ikke garantien på det. Bare og holde øye med Artifackts det så går det sikkert bra. nei det er nyeste forceware! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 *bump* ingen som har prøvd dett? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg prøvde det på mitt GF6800LE. Hastigheten det automatisk stilte seg inn på var mye lavere enn maksimal oc. Om det er trygt? Jeg vil si det. Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har også POV 6800GT 256mb. Da jeg brukte denne funksjonen i Forceware endte det opp med 415/1120. Synes det var veldig mye, men fett nok hvis det funker. Det står en "AC VGA Silencer NV5" på kortet som kjøler bedre enn originalen. Kan det være grunnen til de høye frekvensene? Forcware skal klokke ned kortet hvis det overskrider en temperatur satt av bruker (120 default). Er alt dette til å stole på? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) så lenge jeg ike trykker på "apply at startup" så kan jeg vel bare trykke på reset om jeg ser antydning til feil noen som tør å prøve? Endret 27. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det er uansett ikke krise å kjøre med artifacts en stund ...Du kan jo stille tilbake når som helst (uansett om du har på 'apply on startup' eller ikke), på de frekvensene som passer deg. Endret 27. november 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 prøvde det nå... fikk ikke artifacts men det fryste da minigunmannen i 3dmark 05 begunte å skyte på kassene. antaglig varme siden jeg hadde 74grader load før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå