ostenxx Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei! Sitter her å tenker på å bytte ut min gamle Aopen 12x Cd-brenner med en dvd-brenner. Jeg ser at el-kjøp har en del brennere til salgs, men at formatene florerer. Tenkte å kjøpe en dual-layer spiller : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Ser at dual layer plater koster skjorta. Men disse vil vel gå ned i pris etter hvert, eller hva? Noen synspunkter? Øystein Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Tror heller jeg ville satset på denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20086 Like bra, om ikke bedre brenner til lavere pris. Og elkjøp har vel heller ikke verdes beste kundeservice osv. som snakket om x antall ganger her på forumet.... Og ja. dual layer plater vil falle i pris. Endret 14. november 2004 av joh-so Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror heller jeg ville satset på denne:https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20086 Like bra, om ikke bedre brenner til lavere pris. Og elkjøp har vel heller ikke verdes beste kundeservice osv. som snakket om x antall ganger her på forumet.... Og ja. dual layer plater vil falle i pris. Double Layer (elkøp sin)/ dual layer Hva er egentlig forskjellen? Eller er det det samme? Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 aldri Elkjøp!!! enkelt å greit Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei! Sitter her å tenker på å bytte ut min gamle Aopen 12x Cd-brenner med en dvd-brenner. Jeg ser at el-kjøp har en del brennere til salgs, men at formatene florerer. Tenkte å kjøpe en dual-layer spiller : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Ser at dual layer plater koster skjorta. Men disse vil vel gå ned i pris etter hvert, eller hva? Noen synspunkter? Øystein fikk en dvd brenner inn forrige uke, en NEC 3500 ad (ligger i sofaen og sløver orker ikke finne 100% navn) den er en Dual layer. oppgraderte frimware fra 2.16 til 2.18 og da fikk jeg brent dual layer DVD brant ca 9,3 GB på 30 min minus den tar alle formatene. + og minus og RW etc. fet sak, på komplett koster den ca 600 spenn. ANbefales. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dual layer er at den kan brenne både + og - Double layer er at den kan brenne i to lag tror jeg... Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Elkjøp ser alltid ut til å ha dårligere produkt eller de er noe dyrere enn nettbutikkene. Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dual layer er vel den korrekte betegnelsen på to-lags dvd. Double layer er det vel strengt tatt ikke noe som heter....? (Correct me if i'm wrong) Lenke til kommentar
rottert Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 *NEC ND-3500A Bestillt* Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) To lags plater kalles både for Dual Layer og Double Layer. og brennere som kan brenne både -R og +R plater kalles Dual Format brennere. De har vel også BenQ DW1620 på Elkjip og andre steder, denne brenneren anbefaler jeg på det sterkeste, den er også mye mindre kresen på plater enn f.eks. Nec 3500 Endret 14. november 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Viss du vil legge ut så masse for ein brenner, så ville jeg heller kjøpt BenQ DW 1620 brenneren. Jeg vil påstå at det er den beste som er på markete akkurat nå, og den koster bare 800. kan bli kjøpt på norwaydisc eller pxp.no. peewee Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Er selvfølgelig ute etter en brenner som støtter to lags brenning. Er ikke nødvendigvis ute etter det som er best bare den brenner bra og stabilt uten å være for kresen på platene. Skal ta backup av div. filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå