Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei, jeg har brukt det nye DVD shrink og på automatic så lager den filene for store så jeg kan ikke brenne de ut (7mb for masse) Så jeg må krympe en fil fra 1gb til 993mb Hvilket program ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ingen som har kympet en Vob fil før ? Det er vell som og krympe en MPEG, Jeg prøvde og fjerne en liten Vob fil med film, men da funkert ikke disken i det hele tatt *Så rart,not* Men trenger virkelig hjelp med dette da de gamle DVDene er Knekkt \ ripa i støkker Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ikke bruk atomatisk konfigurasjon da. Hele poenget med DVD shrink er jo å forminske DVDen sånn at den passer til en vanlig DVD-R vel? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja, og den ''nye'' vers. skulle krympe Filene så de passet ikke sant , men de passet ikke den krympa LOTR fra 7 til 4,35 gb og det er 7mb for masse der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå