Gå til innhold

Modifisering av kabinett. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei

Skal utføre et prosjekt nå

Skal da bytte noe på toppen av kabinettet. Istedet for det som er der skal jeg da ha 2* 120mm vifter. Se bildene!!

1.

Her ser du hvordan det var før jeg tok av den stygge tingen oppå kabinettet!!!

Her

2. Her har jeg tatt av den stygge tingen oppe i kabinettet. Der ser du en snarvei til firewire, usb +++. Den er 3,5 tommer så den flytter jeg til der de kan sitte( neden for disketsasjonen.

Her

3.

Her ser dere inni kabinettet der jeg har tengt å ta vekk jern å feste 2 120mm vedsiden av hverandre. Men Hvordan skal jeg gjøre dette, noen tips på hvilket verktøy jeg skal bruke her??? Hvordan skal jeg få festet viftene??? Bare kom med masse ideèr om dette så skal jeg få det meget fint!!!

Her

Takker!!!!!!!!!!! :yes:

Endret av jente19jentejente
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer langt med dremmel og drill.. :thumbup: Ett skrujern og skruer er kanskje også en fordel.... om du ikke ønsker å feste viftene med skruer, kan du jo bestille noen slike å feste viftene med... enkelt og greit, så forhindrer de også at vibrasjon fra viftene ikke forplanter seg i kabinettet... Men de vil etterlate ett lite mellomrom mellom selve kabinettet og viftene, men det er ikke så vanskelig å løse om du har litt fantasi.. :p

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Du kommer langt med dremmel og drill.. :thumbup: Ett skrujern og skruer er kanskje også en fordel.... om du ikke ønsker å feste viftene med skruer, kan du jo bestille noen slike å feste viftene med... enkelt og greit, så forhindrer de også at vibrasjon fra viftene ikke forplanter seg i kabinettet... Men de vil etterlate ett lite mellomrom mellom selve kabinettet og viftene, men det er ikke så vanskelig å løse om du har litt fantasi.. :p

-mamazboy-

Tror jeg skal prøve dette. Men en sån dremmel... hvor kan jeg få kjøpt det??? på clasohlson kanskje???

Lenke til kommentar

du kan bruke hullsag hvis du bare skal ha hull til viftene.

men hvis du ikke gidder å bruke så mye penger så kan du egentli bruke alt man kan skjære hull med f.eks dremel, stikksag.

drill må du ha, med en sånn pussegreie (veit ikke hva det heter).

også bør du ha fil som er flat på den ene side og rund på den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...