Master Casemod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) hei..jeg har et Tt Skull kabinett...jeg har slengt inn et par katoder+ et nenolys. hva kan jeg gjøre mer på det å hva syns Dere om det? vil ha litt høyere såkallt Harryfactor på det her er et par bilder. så kom med innspill sorry for den rævva kvaliteten på bildane, de er tagit med webcam. Endret 14. november 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 -skift til uv -større kjøleribbe, og tegn med fluoriserende penner oppå den -tegn på alle kortene -gjennomsiktige vifter som du maler uv gul og grønn Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 -Legge kablene i kabelstrømper -Runde Neon IDE Kabler Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 skaffe deg flere vifter og en vifte justering. Og få en bra luft gjenomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hehe...har to allerede. men jeg har hatt et faens mareritt med kabelsleeves...noen som veit om noen steder der dem sleger ORNLIGE...ikke i sånn shittstoff som de selger på microplex men noe ornltig bra. ja...UV på komponentene hvor får jeg tak i penn ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 dra til clasern, biltema eller en bokhandel og kjøp fluoriserende markeringstusjer Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) yay.....men man kortslutter ingen komponenter ? mener når man skriver på fesk skjermkortet...minne. etc? hvor finner man de?.... fant ikkke en damm shitt på clasern jo.. noen som kan gi meg direktelink til stedet der de selger deT? Endret 14. november 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 yay.....men man kortslutter ingen komponenter ? mener når man skriver på fesk skjermkortet...minne. etc? hvor finner man de?.... fant ikkke en damm shitt på clasern jo.. noen som kan gi meg direktelink til stedet der de selger deT? Mange sier at det går helt fint med vanlige tusjer også, Hvis ikke så har de ihvertfall uv tusj på microplex, her men den er ganske tykk har jeg hørt. z1Ob Lenke til kommentar
razer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pakk kabinettet fullt med Katoder, neonstrips, neonwires osv, helst alle i forskjellige farger. Fyll deretter på med Led-vifter, Led-viftegriller, LED's, alt dette også i forskjellige farger... Avslutt med en wunderbaum eller to... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 blir rød/grønn UV en fet kombinasjon med lys? skal bestille blåe LEDS til å belyse vifta mi med inkludert en uv tusjpenn som jeg skal lage HL2 logoen på skjermkortet mitt Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 er du seriøs nå razer? for hvis du er det....hehe...så syns jeg det var en jævla smart ide...men jeg har kun 300w PSU så det holder ikke jævla lenge med strøm. men kan jo ta PSU'en fra DELL pcen min daå bruke den kun til lys :!: Lenke til kommentar
razer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Klart jeg er seriøs, dette var bare en standardoppskrift på en standard juletrepc... Du som er "Master" Casemod må jo vite sånt! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 hehe...ok...men er det noen som vet HVOR jeg kan få tak i UV tusjpenner i forskjellige farger? norli? clas? ja microplex kan være at jeg bestiller fra microplex...hvis da seff ingen veit om noen steder der de selger det da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du burde gjøre noe med fronten (jeg liker ikke den fronten ass). akkurat hva er jeg ikke sikker på, men du kunne prøve med no maling eller no Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 du snakker om fronten av kabbiset...døra ell? kan jo kansje bytte ut LED'ene i den eller noe kjøpe feter viftekontrollpaneler Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 noe sånt no. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hehe...ok...men er det noen som vet HVOR jeg kan få tak i UV tusjpenner i forskjellige farger? norli? clas? ja microplex kan være at jeg bestiller fra microplex...hvis da seff ingen veit om noen steder der de selger det da Her har de ihvertfall fluoriserendetusjer, og det skal vel funke?+ at de er på tilbud!! Edit: Innlegg 50! z1Ob Endret 16. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 de kortslutter ikke noen komponenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå