Lapette Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg var inne på siden og fikk open beta key, BLIZRD-OPEN-BETA- SOMETHING SOMETHING!! jeg registrerte meg og fikk brukernavn og passord... MEN NÅ som jeg endelig er ferdig med å llaste ned WoW viser det seg at siden eller programmet ikke gjenkjenner hverken BRUKERNAVN eller passord?!?! Hva er dette for en syk ting? Open beta registration er jo nede nå, så jeg får jo faen meg ikke registrert meg ! hva skal jeg gjøre nå da? (VENTE PÅ RETAIL ER IKKE ET ALTERNATIV). edit: Noen, kom igjen a!! Hjeeeeelp, det er liv eller død! Endret 14. november 2004 av Lapette Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Litt sent naa uansett, er det ikke? US Open beta er vel ferdig den 23. ca Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nei nei nei, den fortsetter og fortsetter etter at spillet har kommet ut den! Jeg sendte dem en mail men fikk bare et dumt automatisk svar ting.. BEH Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) takk for det meget intelligente inspillet, jeg skal overveie og meditere på saken. JA; det er kjipt!!! forresten så forstår jeg binærkode: BÆÆH! Endret 16. november 2004 av Lapette Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nei nei nei, den fortsetter og fortsetter etter at spillet har kommet ut den! Jeg sendte dem en mail men fikk bare et dumt automatisk svar ting.. BEH Synd at du alltid svarer før du vet ting lapette... US open beta stenges idag den gutten min..! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Men EU beta kommer snart... Endret 18. november 2004 av Lapette Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Men EU beta kommer snart... Om noen uker sannsyligvis, ja. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Men den har ingenting med denne betaen å gjøre. Sjekk fakta før du poster, Lapette. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Greit, kanskje jeg bare skal holde kjeft jeg da! Men er bare så utrlolig deprimert fordi det ikke virket! har jo nesten ikke fått spilt det i det hele tatt jo! bare hos en kamerat, som selvøflgelig ble hekta med en gang. Livet hans er i ruiner nå som US beta er ferdig! Vet noen når releasedaten i norge er? Noen sier 2005, andre sier samtidit med USbeta... Facts plz!" Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Du som sa at betaen kom til aa vare lenge, den sluttet i gaar den.. Ikke svar fQr du er sikker Endret 19. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vet noen når releasedaten i norge er?Noen sier 2005, andre sier samtidit med USbeta... Svar på det første del-spørsmålet: Ingen vet. Mange mener det kommer i løpet av vinteren. Blizzard har altså ikke sagt noe. Svar på det andre del-spørsmålet: Hæ? US Beta starter for over en uke siden og sluttet i går. Hvorfor skulle WoW bli lansert i Norge i forrige uke? Dessuten har release-datoen på WoW i Europa ingenting med US Beta å gjøre. Les dette mye: http://www.blizzard.co.uk/wow Les dette enda mer: http://en.wow-europe.com/ Om du leser dette i noen timer blir du like klok som de fleste andre her på Warcraft-forumet. Slipper vi flere rare eller mindre smarte spørsmål nå? Endret 19. november 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Sorry sorry, mente ikke USbeta, mente US retail! Noen andre som gleder seg litt eller? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du surrer bra her, Lapette. Men det kan så være. EU Open Beta kommer neppe ved US retail.. EU Open Beta kommer nok til å fungere på samme måte som US Open Beta. Kommer en uke før retail. Eller noe slikt. Det er nå hva jeg tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå