Kurt P Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg er ganske lei av 1mbit linja som går inn til huset vårt.. Den er jo trossalt delt på 4 pcr (3 aktive) og det går samtidig sakte å laste ned.. Men det som irriterer meg mest er at naboen vår som bor 400 m unna får 2mbit !! Hvorfor kan ikke gud la oss få det vi og da? Endret 14. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er ganske lei av 1mbit linja som går inn til huset vårt.. Den er jo trossalt delt på 4 pcr (3 aktive) og det går samtidig sakte å laste ned.. Men det som irriterer meg mest er at naboen vår som bor 400 m unna får 2mbit !! Hvorfor kan ikke gud la oss få det vi og da? når du har 4 PCer påkoblet blir det 1mbit delt på 4.... Og naboen din bor sikkert nærmere telefonsentralen eller har han bare litt bedre råd? Lenke til kommentar
Haii Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er dette "Whine" tråd eller? Hvilken internett leverandør har du? Det er vel bare å oppgradere linjen din Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er ganske lei av 1mbit linja som går inn til huset vårt.. Den er jo trossalt delt på 4 pcr (3 aktive) og det går samtidig sakte å laste ned.. Men det som irriterer meg mest er at naboen vår som bor 400 m unna får 2mbit !! Hvorfor kan ikke gud la oss få det vi og da? Ring gud og bestill 2mbit Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ot: want some cookies with that wine? t: hvis en maskin laster opp informasjon, da det skal veldig lite til for å gå ut over download hastigheten, så blir det veldig treigt... Installere net-limiter eller DU Super Controller på hver enkelt maskin og del linja på de maskinene som bruker nettet, oppgrader til 2mbit og, så blir det mer å dele =) Begrens UPLOAD drastisk på de forskjellige maskinene, så blir download hastigheten uforstyrra... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg er da ikke så dum at jeg ikke har prøvd å få tak i 2mbit.. Men vi bor for langt unna sentralen, derfor er det fryktelig kjipt !! Før i tida hadde vi en 384/128 delt på 3 pcr det var IKKE gøy !! Har telenor, og det er ingen andre som kan levere mer, foreløpig.. Endret 14. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå