jonasto Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg fikk meg Z1010 på onsdag,har siden denne dagen hatt litt prob med nettverket. I blant når jeg skal ringe ut,sende sms,eller mitt i en samtale skjer det at den bare hopper av. Kan dette ha noe med at UMTS nettet fremdeles er litt ustabilt? Tenkte da prøve å ha den kun på GSM. Så slipper jeg vel dette prob. Hav tror dere? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 du kan ikke ha Z1010 på kun gsm. den switcher tilbake til UMTS automagisk Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ok! Det eneste jeg er interissert i å vite er om det er telefonen eller nettet det er noe galt med. Er jo rart at man ikke bare kan bruke gsm, da ikke umts er bygd ut i hele norge! er det kun få steder i norge man kan ha z1010 da? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 de stedene hvor det ikke er UMTS så går den på GSM. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Merkelig at man ikke kan sette at den går kun på gsm..men greit nok det! Hva tror du om at jeg til stadighet blir koblet av nettet? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 - Cirka 1,8 millioner nordmenn har i dag tilgang til UMTS-nettverket via Telenor, men jeg vil understreke at Telenor ikke har lansert UMTS. Det er fremdeles mange tjenester som ikke er klare, nettet kan tas av i perioder eller strupes, sier Informasjonssjef i Telenor Norge, Esben Tuman Johnsen, til Dagbladet.no Hvor har du kjøpt telefonen btw? Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 er fra sverige! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 utms er jo mye mye bedre enn gsm, så skjønner hvorfor man ikke vil ha gsm. alt er tross alt telenor og netcom sin feil at de ikke har klart å fixe nettet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå