Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det noen som har erfaringer med dette spillet? Jeg fant det på Amazon til Megtige £5 (her) og lurte på om det var verd det... -Bugs? -Hvordan er gameplay? -Multiplayer? -Grafikk/fysikk? -AI? -Varighet? -Variasjon? -Gjennspillsverdi? -Evt. andre ting jeg burde vite? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du kan jo ta en titt innom GameSpot som gir spillet 7.1.(good) Spillet får en 8er av ign. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Joda, men det hadde vært fint med noen erfaringer fra folka her på forumet Om spillet har fått såpass god kritikk tror jeg nesten at jeg kjøper det Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg testet det i en time eller to... det var greit nok, bortsett fra en utrolig irriterende tendens til å skfite kameravinkel på de mest usannsynlige plasser, som fører til at du kan miste kontrollen over "karakteren" din, som skifter retning fordi den piltasten du holdt nede i forrige kameravinkel, ikke lenger stemmer overrens med retningen du løp i. Ehm. Var det forståelig? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg testet det i en time eller to... det var greit nok, bortsett fra en utrolig irriterende tendens til å skfite kameravinkel på de mest usannsynlige plasser, som fører til at du kan miste kontrollen over "karakteren" din, som skifter retning fordi den piltasten du holdt nede i forrige kameravinkel, ikke lenger stemmer overrens med retningen du løp i. Ehm. Var det forståelig? FULLT forståelig! M.A.N.G.E. konsoll konverteringer blir sånn, når de ikke blir grundig nok konvertert, bare portet... Anyways, jeg har nå kjøpt spillet, og jeg tviler på at jeg kommer til å angre meg, spesielt etter å ha lest de omtalene som ble lagt ut av Djevlen. Det koster jo bar £5 (ca 70 spenn) likevel Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 snittkarakteren er på 63%, og dei to dårlegaste karakterane er på 20 og 35%. du bør kanskje lese litt fleire anmeldelsar før du bestemmer deg. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914...asp?q=Gladiator Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 snittkarakteren er på 63%, og dei to dårlegaste karakterane er på 20 og 35%. du bør kanskje lese litt fleire anmeldelsar før du bestemmer deg. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914...asp?q=Gladiator Du har et poeng her ja, men Gamespot og ign er jo faktisk de største gutta innen spillverden. Så om de gir spillet bra karakter, mens Dølevendingen i indre Troms gir spillet 1/10 vet ikke jeg hva jeg hadde gått etter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå