Gå til innhold

Erfaringer med Gladiator - Sword Of Vengence?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testet det i en time eller to... det var greit nok, bortsett fra en utrolig irriterende tendens til å skfite kameravinkel på de mest usannsynlige plasser, som fører til at du kan miste kontrollen over "karakteren" din, som skifter retning fordi den piltasten du holdt nede i forrige kameravinkel, ikke lenger stemmer overrens med retningen du løp i. Ehm. Var det forståelig? :p

Lenke til kommentar
Jeg testet det i en time eller to... det var greit nok, bortsett fra en utrolig irriterende tendens til å skfite kameravinkel på de mest usannsynlige plasser, som fører til at du kan miste kontrollen over "karakteren" din, som skifter retning fordi den piltasten du holdt nede i forrige kameravinkel, ikke lenger stemmer overrens med retningen du løp i. Ehm. Var det forståelig? :p

FULLT forståelig!

M.A.N.G.E. konsoll konverteringer blir sånn, når de ikke blir grundig nok konvertert, bare portet...

Anyways, jeg har nå kjøpt spillet, og jeg tviler på at jeg kommer til å angre meg, spesielt etter å ha lest de omtalene som ble lagt ut av Djevlen.

Det koster jo bar £5 (ca 70 spenn) likevel ;)

Lenke til kommentar
snittkarakteren er på 63%, og dei to dårlegaste karakterane er på 20 og 35%. du bør kanskje lese litt fleire anmeldelsar før du bestemmer deg.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914...asp?q=Gladiator

Du har et poeng her ja, men Gamespot og ign er jo faktisk de største gutta innen spillverden. Så om de gir spillet bra karakter, mens Dølevendingen i indre Troms gir spillet 1/10 vet ikke jeg hva jeg hadde gått etter.... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...