LgitechDInovo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei! som topic sier, jeg har kjøpt meg en ekstern harddsik fra komplett for ca 3-4 uker siden.. den har virket helt fint til nå.. jeg har sikkerhetskopiert en del filer på den, men nå vil ikke pc "finne" harddisken".. hvordan går det ann å løse denne feilen(hvis det går an) Når jeg koblet den til står det at det er oppdaget en harddsik og at alt er innstalert og klart til bruk. Når jeg går inn på min datamaskin "synes" den ikke! dette er veldig viktig for meg, takker for svar! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Windows Xp! det er veldig viktig for meg at disse filene ikke går tapt! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Se på alle ledningene i forbindelse med denne hardisken. Og hvis den er USB, - at der ikke er noe (nytt) surr i BIOS... Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg ville prøvd harddisken på en annen maskin for å se om det er PC'en eller harddisken som er problemet. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg ville prøvd harddisken på en annen maskin for å se om det er PC'en eller harddisken som er problemet. En kamerat av meeg lånte harddisken av meg igår da han skulle formatere, den ville ikke der heller! Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kan evt prøve å ta harddisken ut av eksternkabinettet og sette den rett i maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå