Silent Copper Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) heisann.. B|Real stengte akkurat en topic i "åpen diskusjon om mobil" fordi den hadde vært før. Topic'n var "hvem er den finseste mob i norge idag?(eller no sånt) Link B|Real fant ut at rundt juletider ifjor hadde det vært en lik tråd om dette.. så den ble stengt.. men masse blir forandret i mobilverden på 10-11mnd. og er det så jævlig hvis vi diskuterer det en gang i året..??.. hvf skal man hele tia måtte grave opp topicer om ¨sånne ting?.. da vil det jo bli mange mange sider i en tråd da og de første er forlengst foreldet.. Syns det var teit av B|Real.. må vel få lov til å diskutere peneste mobil uten og ha 6 sider før med det folk mente i jul i fjor.. det kan godt hende at folk skifter mening i løpet av et år. Forkar meg hvf denne måtte stenge`.. Endret 14. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) -slettet- Endret 14. november 2004 av ptv- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvis man er uenig i hva en moderator gjør så tar du det opp med moderatoren via PM eller så klager du til forumstryret og ikke her. Threaden stenges og vider diskusjon...erm..eh..kan du ta med meg via PM (Dog, jeg blir borte 1 uke nå...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg