Wattengård Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg må klokke mitt fdx8k5le kort _ned_ for at det i det hele tatt skal virke. Hvis jeg ikke gjør det får jeg vridde/manglende polygoner/teksturer i 3d spill og også antydninger til blinkende prikker i 2d... Funker nå nesten på 220/200. Standard skal være ca 250/240. Og folk har kjørt det suksessfullt på 280/280! Har nyeste Herc. bios og nyeste ati retail drivere (et lite triks jeg ikke gidder gå inn på nå). Har prøvd flere forskjellige drivere og bioser. Hva er galt? Har jeg et kort med feil på? (Har alltid vært slik) Christian... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er mulig at PC'n din er for varm så kortet blir overopphetet. Har du prøvd å åpne toweret og kjøre PC'n uten deksel? Det er òg mulig at kortet rett og slett ikke fungerer som det skal. Altså at det er defekt. Jeg vil anbefale at du prøver det på en annen PC. Hvis det samme skjer der (at den ikke vil kjøre på standardhastigheten) så returner kortet der du kjøpte det. Hvis det er kortet som er defekt, får du nytt. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ring inn til webshop evnt kontakt utsalgssted og si at du vil sende produktet i retur fordi det er noe galt med det. Det skal sef ikke være nødv å klokke kortet ned for å få det til å funke, du har fått et blåmandagsprodukt, enkelt og greit. Det er et bra skjermkort, om det er Hercules eller ATI sin feil skal være usagt, men feil oppstår fra tid til annen uansett hvilke produkter man kjøper. Og når det først er en feil, så er det jo bra at den er såpass at man faktisk oppdager den :smile: Det er bare dumt å stresse noe mer med det, plutselig ødelegger du det og da funker hvertfall ikke garantien lengre. Og når du klager; ikke si at du har trikset med over/underklokking :smile: Intel tar hvertfall fra deg garantien da. [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-05-26 23:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå