stian123 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Heisann Jeg vil at folk kan gjøre om min side til startsiden dems. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ser ikke helt hvorfor du skal bruke java til dette, javascript er vel mer vanlig til det formålet. Ser ikke helt poenget heller, alle kan legge til statsider ved en funksjon i nettleseren sin hvis de føler for det. Lenke til kommentar
Brandvold Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hvis noen vet dette, håper jeg inderlig at dere ikke gir han koden for dette. Han er en av de idiotene som utnytter sikkerhetshull i IE til å plage personer som du og jeg. Jeg syns nå iallefall det er irriternde at startsiden min blir endret uten at jeg selv ønsker det. Endret 14. november 2004 av Brandvold Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Brandvold skrev: Hvis noen vet dette, håper jeg inderlig at dere ikke gir han koden for dette. Han er en av de idiotene som utnytter sikkerhetshull i IE til å plage personer som du og jeg. Jeg syns nå iallefall det er irriternde at startsiden min blir endret uten at jeg selv ønsker det. Ja, men da tror jeg at du har misforstått litt... For jeg snakker om sånn at de kan klikke på en knapp hvor det står: Gjør om dette til din startside! Når de klikker kommer det en advarselmelding opp: Er du sikker på at du vil gjøre dette til din startside? Ja eller nei. Trykker de ja, blir det startsiden dems. Skjønte at jeg hadde feilpostet, men håper noen kan si meg det her alikevel Lenke til kommentar
Brandvold Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ok, da er det en helt annen historie, men jeg liker allikevel ikke ideen din, og min erfaring er at dette er til iritasjon for den som kommer på nettsiden din. Jeg vil anbefale at du ikke legger inn en slik funksjon på hjemmesia di. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ok. Hører på deg og lar være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå