tigergutten Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har et problem med en diskett Ja, har en diskett med endel tekstfiler på, med passord og lignende. Men sist jeg hadde en fil åpen på denne disken, så kræsjet pc`en av en eller annen grunn. Nå får jeg ikke tilgang til disketten lenger Får bare beskjed om at denne disken ikke er formatert, vil du gjøre det nå? når jeg forsøker å gå inn på den Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kjør -> cmd -> chkdsk kopier ut filene (funka for meg sist) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Får mange slike tilfeller på jobb og da bruker jeg et program som heter "bad copy" ... (eller var det floppy?? ... tror det var copy). Har ikke sett en diskett jeg ikke kunnet redde enda. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Takker folkens Får prøve dette (og nå skal jeg ta sikkerhetskopi ) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 kjør -> cmd -> chkdskkopier ut filene (funka for meg sist) chkdsk a: medførte the type of the file system is FAT Error reading folder \. Får mange slike tilfeller på jobb og da bruker jeg et program som heter "bad copy" ... (eller var det floppy?? ... tror det var copy). Har ikke sett en diskett jeg ikke kunnet redde enda. Var ikke lett å finne dette programet, er det freeware? Nettside? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://www.softpedia.com/public/cat/13/2/13-2-161.shtml Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Takker, mulig siden er nede for øyeblikket, for funker iallefall ikke nå (download siden) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Pokker, den linken vil ikke fungere. Har også tatt et søk nå som jeg vet hele program-navnet ("A2SOFT Bad File Copy 1.0"), men finner det ikke. Noen som kan sende det til meg (det er freeware), eller vet hvor det ligger?? Begynner å haste litt å få den disketten opp og gå.. Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Prøve dette gratis-programmet: PC INSPECTOR™ File Recovery 3.x Fant progammet på denne siden: Floppy Diskette Recovery Report Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå