Gå til innhold

Creative Zen Touch

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne? Tåller disse hardiskspilerne mye? liksom et fall i gulvet eller noe?

:whistle: Trenger en spiller med stor plass men er litt redd for at jeg møster den i gulvet og så er det gjort liksom.... Og de hodetelefonene som følger med er det god lyd i de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ikke kjøp harddisk basert mp3 spiller.

Kjøp minnebrikke heller. De tåler å gå i bakken ;). Alt til en viss grad selvfølgelig.

En harddisk tåler begrenset med fall. Det gjør ikke brikkene.

Høretelefoner som følger med er gjerne sånn bob bob.

Invester i noen nye til 300-400 f.eks. Så får du masse bra lyd! :D.

http://no.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=540

pic_prod540_lang1.jpg

Denne har jeg. Gått i bakken mange ganger. Tåler juling. Liten og kompakt.

Men ikke 20 gig ulempe for deg hvis du skulle ha mer plass.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Har Touch. Har mistet i bakken et par ganger, men da fra lav høyde. (Lagt den på en stol og så klart å skyve den ned etc.) Ingen problemer, men det er jo ikke noe man vil anbefale på daglig basis. ;)

Høretelefonene er greie nok, men en lydpurist muligens gremmet seg. De er bedre enn mine små øreplugger kjøpt i nødstilfelle på Claes Ohlson for noen år siden, men det sier ikke så mye.

Jeg er i hvertfall fornøyd med pakka. :)

Kirikiri

Lenke til kommentar
Er jo begrenset hva en harddisk tåler som sagt. Den blir lest av laser. Går rundt og rundt.

En brikke er en brikke, mye lettere å gjemme inni resten ;).

Er ikke en laser som leser av HD, men lesehoder som i alle typer HD!

HDen spinner bare når den skal fylle opp buffer-minnet, og siden de fleste nye HD-baserte MP3-spillere har et ganske solid bufferminne, så vil det med andre ord ikke være ofte den spinner!

Så lenge den ikke spinner er det mye mindre sjanse for at det skal oppstå noen feil når den faller i gulvet, men det beste av alt vil jo være å aldri miste den i gulvet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...