runela Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som har erfaring med denne? Tåller disse hardiskspilerne mye? liksom et fall i gulvet eller noe? Trenger en spiller med stor plass men er litt redd for at jeg møster den i gulvet og så er det gjort liksom.... Og de hodetelefonene som følger med er det god lyd i de? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Så ikke kjøp harddisk basert mp3 spiller. Kjøp minnebrikke heller. De tåler å gå i bakken . Alt til en viss grad selvfølgelig. En harddisk tåler begrenset med fall. Det gjør ikke brikkene. Høretelefoner som følger med er gjerne sånn bob bob. Invester i noen nye til 300-400 f.eks. Så får du masse bra lyd! . http://no.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=540 Denne har jeg. Gått i bakken mange ganger. Tåler juling. Liten og kompakt. Men ikke 20 gig ulempe for deg hvis du skulle ha mer plass. Endret 14. november 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er ikke den også microdrive basert da??? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nope den på 512 mb er ikke det. De andre på 4 og 5 gig er. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er vel varierende hvor mye en hdd-basert spiller tåler. Jeg har mista min Creative Nomad Zen i bakken, i gulvet og gjort diverse annet med den. Bulkete er den, men den fungerer ennå helt likt som da jeg fikk den. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er jo begrenset hva en harddisk tåler som sagt. Den blir lest av laser. Går rundt og rundt. En brikke er en brikke, mye lettere å gjemme inni resten . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det hele kommer jo mye ann på om harddisen er i aktivitet eller ei når du mister den. kjører den på minne med lesehodene låst skal det mye mer til enn hvis den jobber aktivt med HD... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Poenget er jo at du overhodet ikke tenker på det måten med minnebrikke. For det er ikke aktuelt en gang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ingen bevegelige deler når det er brikker, så anbefaler minnebasert mp3 spiller, selv om jeg har hardiskbasert, men det er bare pga at jeg er gjerrig Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har Touch. Har mistet i bakken et par ganger, men da fra lav høyde. (Lagt den på en stol og så klart å skyve den ned etc.) Ingen problemer, men det er jo ikke noe man vil anbefale på daglig basis. Høretelefonene er greie nok, men en lydpurist muligens gremmet seg. De er bedre enn mine små øreplugger kjøpt i nødstilfelle på Claes Ohlson for noen år siden, men det sier ikke så mye. Jeg er i hvertfall fornøyd med pakka. Kirikiri Lenke til kommentar
runela Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hmmm begynte og vurdere en movo2 med 4 gb i stede... er de til og anbefale og tåler de litt mere? Lenke til kommentar
runela Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 ingen som har erfaring med movo2 4gb eller? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er innebygd harddisk i den også. Bare så du vet. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er jo begrenset hva en harddisk tåler som sagt. Den blir lest av laser. Går rundt og rundt. En brikke er en brikke, mye lettere å gjemme inni resten . Er ikke en laser som leser av HD, men lesehoder som i alle typer HD! HDen spinner bare når den skal fylle opp buffer-minnet, og siden de fleste nye HD-baserte MP3-spillere har et ganske solid bufferminne, så vil det med andre ord ikke være ofte den spinner! Så lenge den ikke spinner er det mye mindre sjanse for at det skal oppstå noen feil når den faller i gulvet, men det beste av alt vil jo være å aldri miste den i gulvet Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Men den spinner.... say no more.. Endret 22. november 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har selv zen touch.. har mistet min i gulvet 2-3 ganger, men den funker fortsatt fint men jeg tar ikke sjansen på å teste hvor mye den tåler.., en kamerat av meg måtte sende sin tilbake etter at han hadde den på når han slang fra seg sekken i setet på bussen.. varierende hvor mye de tåler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå