stian123 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Heisann Jeg lager en turnportal for norge. Men som dere kanskje vet, er jeg ikke flink til å redigere bilder. Om noen vil lage header for meg, så hadde det vært kjempeflott og jeg hadde vært så utrolig taknemlig! Litt om stilen: Jeg har lagt til bakgrunnen jeg kommer til å bruke. Det er jo en turnside, så om dere finner en turner elns, hadde det vært bra Ellers bruker jeg #839FB7 - Som bakgrunn på steder der jeg har tekst. #FFA11B - Som tekstfarge Størrelsen er ikke det viktigste, bare ikke for stor. HVORFOR LAGE? *Det finnes ikke lignende konsepter som dette i Norge. *En dansk side med lignende innhold har i gj.snitt 573,4 hit per dag. *Du vil selvfølgelig bli navngitt på siden (om du vil) *Det går til en god sak og ikke til en personlig hjemmeside BTW: En liten banner på 88*88 elns hadde heller ikke vært og forakte Endret 14. november 2004 av stian123 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Caps i emnefelt funker aldri... går ut fra det var en glipp ? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror du får mer respons hvis du poster det i visuell kreativitet seksjonen av forumet. Men ellers kunne du jo lagt med noen turnbilder og evt logoen til nettstedet. Eller skal vi lage logo også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå