Errae Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Lastet ned Azureus nå, og har fulgt veiledningen. Lastet ned nyeste java,- deretter prøvde jeg GTK versjonen av azureus, men fikk dessverre feilmelding når jeg skrev ./azureus. Da prøvde jeg Motif versjonen og samme feilen: Xlib: connection to ":0.0" refused by server Xlib: No protocol specified Error: Couldn't find per display information Azureus TERMINATED. Noen som har vært borti dette ? Finnes det en rpm eller noe slikt for Fedora C3 ? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du prøvde ikke å starte azureus i et root-shell der? Du må starte det som din egen bruker, ellers får ikke programmet tilgang til X-serveren. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 når jeg starter azureus i mitt eget shell så får jeg feilmedlingen: Starting Azureus... Java exec found in PATH. Verifying... OOPS, you don't seem to have a valid JRE [java = libgcj-java-placeholder.sh] You need to upgrade to JRE 1.4.x or newer from http://java.sun.com Java exec found in /usr/java/j2re1.4.2_05/bin/ Suitable java version found [/usr/java/j2re1.4.2_05/bin/java = 1.4.2_05] Configuring environment... Loading Azureus: /usr/java/j2re1.4.2_05/bin/java -Xms16m -Xmx128m -cp "/home/errae/installed/azureus/Azureus2.jar:/home/errae/installed/azureus/swt-gtk.jar:/home/errae/installed/azureus/swt.jar:/home/errae/installed/azureus/swt-mozilla.jar:/home/errae/installed/azureus/swt-pi.jar" -Djava.library.path="/home/errae/installed/azureus" -Dazureus.install.path="/home/errae/installed/azureus"org.gudy.azureus2.ui.swt.Main '' Xlib: connection to ":0.0" refused by server Xlib: No protocol specified Exception in thread "main" org.eclipse.swt.SWTError: No more handles at org.eclipse.swt.SWT.error(SWT.java:2717) at org.eclipse.swt.SWT.error(SWT.java:2616) at org.eclipse.swt.SWT.error(SWT.java:2587) at org.eclipse.swt.widgets.Display.createDisplay(Display.java:716) at org.eclipse.swt.widgets.Display.create(Display.java:701) at org.eclipse.swt.graphics.Device.<init>(Device.java:113) at org.eclipse.swt.widgets.Display.<init>(Display.java:409) at org.eclipse.swt.widgets.Display.<init>(Display.java:405) at org.gudy.azureus2.ui.swt.mainwindow.SWTThread.<init>(SWTThread.java:58) at org.gudy.azureus2.ui.swt.mainwindow.SWTThread.createInstance(SWTThread.java:45) at org.gudy.azureus2.ui.swt.mainwindow.Initializer.<init>(Initializer.java:181) at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.<init>(Main.java:71) at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.main(Main.java:115) Azureus TERMINATED. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I fedora er ikke det et problem. Kan godt su - 'e til root, og fyre opp gedit mot en eller annen conf-fil. SuSE derimot... Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Xlib: connection to ":0.0" refused by server Xlib: No protocol specified Error: Couldn't find per display information Azureus TERMINATED. For at en annen bruker skal få tilgang til x-serveren din (f.eks. root), skriv: xhost + Dette gir alle tilgang til x-serveren (også eksterne tilkoblinger), men garanterer i hvert fall at det funker. xhost +localhost er tryggere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå