Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Etter jeg leste en artikkel i vg LINK I artikkelen blir det nevnt Colin Farrell og Ewan McGregor, disse syntes jeg ikke har Bond stilen, dessuten er dem for unge Så lurer jeg på hvem dere mener burde være den neste James bond. Helst seriøse svar da Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Schwarzenegger! Eller kanskje Sean Connery igjen, "Bond, James-h Bond!" Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I artikkelen blir det nevnt Colin Farrell og Ewan McGregor, disse syntes jeg ikke har Bond stilen, dessuten er dem for unge Farrel har jo sagt at han overhodet ikke ønsker rollen, men jeg er enig i at ingen av dem passer spesiellt godt for rollen uansett. Nå må de få inn en eller annen relativt ukjent Britisk skuespiller og gå vekk i fra Hollywood-stilen! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette har vi diskutert før. Link. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Homer Simpson!!!!! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Homer Simpson!!!!! Enig, så får man kanskje en *bra* Bond film for en gangs skyld. S, Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Homer Simpson!!!!! Enig, så får man kanskje en *bra* Bond film for en gangs skyld. S, Ville nok være tidenenes største JB film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 my name i Bond, Homer Bond. eeh i mean Simpson, James Simpson D'OH!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dette har vi diskutert før. Link. Nemlig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg