Rikky Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg har en Swiftech MCX4000 som jeg skal sette i HTPC-en, den skal festes med fire skruer, altså en i hvert hjørne. For å feste denne på hovedkortet, må det monteres en standoff og en låsemutter i hvert hull, men jeg finner selvsagt bare tre av disse. Men jeg skulle anta at det går greit å bruke kun 2 stk? Endret 16. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
notnA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Om det er en sånn til høyre du mangler kan du sikkert gå til nærmeste databutikk og spørre om å få en.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Vet ikke om en vanlig hovedkort-standoff vil passe, jeg har prøvd to forskjellige uten hell. Men det må vel gå brukbart å feste den i to hjørner? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vet ikke om en vanlig hovedkort-standoff vil passe, jeg har prøvd to forskjellige uten hell. Men det må vel gå brukbart å feste den i to hjørner? Den er vel gangske tung? I så fall må du være überforsiktig når du flytter pcn.. Helst vannrett slik at kjøleren "ligger" oppå cpu. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 PC'en blir stående i ro. Dessuten fant jeg nå den siste skruen, så saken er biff! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bra det Litt kjipa om cpu eller hk hadde tatt kvelden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå