simalarion Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Har akkurat bestilt silver pakken fra STeam, fikk da det som var av valve titler til 380kr, bra pris!. Men jeg har null kontroll over hvor filene legger seg, slik det er nå ligger de på xp:partisjonen. Trodde ikke alle filene måtte legge seg der jeg instalerte steam?.(jeg får nemlig aldrig spørmål om hvor filene skall legges) er det mulig å flytte dem, eller må jeg instalere steam på nytt (forklar gjerne det dere vet rundt steam systemet, ble litt forvirett!!), og enda viktigere kan jeg laste ned spillene fra en annen pc? Endret 14. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Etter det jeg har erfart kan man bare flytte hele steam mappen med innhold til en annen harddisk om dette er ønskelig. Jeg hadde steam på C: en stund, men ettersom dette er windows partisjonen min, som formateres med jevne mellomrom, så var det bedre å ha den på en annen partisjon. Flytt som sagt bare over hele mappen, kjør steam og den vil spørre deg om passord igjen. Etter det er alt som det var, steam ordner resten. Du trenger ikke laste ned noe på nytt heller. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Nøyaktig det jeg ønsket å høre, hjertlig takk!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Men jeg kan også laste ned HL2 på servren for så og overføre filene til valve kontoen på klienten?. Jeg laster ned Hl2 på serveren nå så jeg håper det går greit. Anbefaller alle å gjøre det samme(som har tenkt å kjøpe spillet)!! for 380 kr (silver) har jeg fått tilgang til alle spilenne inkl de nye source spillene (half life 1 og day of defeat med source grafikk ) . om du kunn bestiller hl2 og cs:source betaler du rundt 290kr. Endret 14. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå