Funkypapa Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har prestert å slette recycle bin fra skrivebordet. noen som vet hvordan jeg finner den tilbake? Har gjort et søk, men finner den søre meg ikke Lenke til kommentar
burugla Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Lurer veldig på hvordan det lar seg gjøre å slette papirkurven! Du er sikker på at du ikke bare har flytta den på utsiden av skjermen? Uansett... Hvis du har sletta papirkurven, kan du jo alltids lage en snarvei.. Men sjekk om den bare har sniki seg ut. Merk alle ikonene på skrivebordet ved hjelp av ctrl+a for så å flytte på de du ser, litt fram og tilbake.. da ville du se om den kom til syne:) Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Er veldig sikker på at jeg har slettet den. Jeg har fjernet en key i registry, slik at jeg kunne gi den ett nytt navn (ikke spør hvorfor). Endringen har ført til at det er mulig å slette søppelkassa. var litt for rask når jeg skulle slette innholdet, og slettet derfor kassa istedet. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har prestert å slette recycle bin fra skrivebordet. noen som vet hvordan jeg finner den tilbake? Har gjort et søk, men finner den søre meg ikke Kanskje du skal prøve å recover den fra søppelbøtta.... :!: Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ehhh...morsom eller?`:O) Lenke til kommentar
burugla Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Prøv dette programmet! Her har du en tweakmulighet hvor du kan stille på alt mulig rart! Sjekk om det er en funksjon der hvor du kan skru av og på papirkurven! Syns forresten det var en bra spøk! Er forresten mulig det ville fungert også Edit: Sjekk under Desktop i programmet, der kan i hvertfall jeg skru av og på papirkurven etc Endret 14. november 2004 av burugla Lenke til kommentar
burugla Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Gadd ikke edite meg selv lenger.. Programmet har også en funksjon hvor du kan reparere regedit, hvis det var der du var inne å herja rundt! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Trenger ikke å gjøre noe så drastisk Lag en ny mappe (hvor som helst) og gi den navnet : Noe.{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} Eller så kan du kjøre den reg fila jeg har lagt ved. Recycle.reg Lenke til kommentar
burugla Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 All respekt til gutta som kan sakene sine! Gjelder bare å vite det man skal! Da tar jeg kvelden! Kos dere videre! God natt Burugla -out- Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Gracias :O) Jepp, bra det er noen som har peil! Da tar jeg kvelden også Henning Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 trykk høyre musetast på skrivebordet og velg egenskaper. Deretter velger du skrivebord på menyen, her skal det være en knapp som heter tilpass skrivebord. Her kan du velge hvilke windows-ikoner som skal ligge på skrivebordet ved å sette hake forran ikonet om det allerede er satt en hake foran papirkurv-ikonet, så vet jeg ikke hva som er feil.. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I XP er den menyen, men ikke i 2k. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I XP er den menyen, men ikke i 2k. ok, visste ikke at han hadde 2k Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Det hjalp med reg fixen fra gunnar_ , men ellers takk for hjelp :O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå