Gå til innhold

Creative Inspire 5300 5.1. Kan jeg bruke det?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Creative SB live platina med livedrive2.

IKKE 5.1 altså, men utgaven før det.

Får jeg likevel full utnyttelse av disse høyttalerne, eller mangler jeg noe da? som utganger eller noe...

Og er det forresten grei lyd i de?

Og btw... Trenger jeg en ekstern forsterker i tillegg?

[ Denne Melding var redigert av: tunefish på 2002-05-26 22:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er grei lyd, og du trenger ikke forsterker...

Har settet selv, men jeg har Audigy Platinum...

Når det gjelder ditt lydkort, så må du vel ha 5.1 lyd for å bruke det vil jeg tro.

Lyden må jo splittes i sub, høyre/venstre bak/foran og center. Men jeg skal ikke si det for sikkert.

Quote:

Creative® Inspire 5.1 5300 speakers are the serious user's choice and a must for the intensive gamer. Consisting of 5 satellite speakers and a subwoofer, they are designed to complement Creative® Sound Blaster® Audigy™ or Live!™ 5.1 sound cards, delivering maximum Dolby® Digital 5.1 performance, and setting a new price-performance standard for gaming, music and home theatre. Inside the sleek new 'lifestyle' design, Creative has focused on acoustic performance, especially on the new satellite units. These achieve maximum sound dispersion and set new standards of sound staging and positioning. Used with EAX®-enabled games, the impact is explosive! And with additional features like a wired remote control and the ability to customise the colour of the grilles to suit any environment, these speakers are the sound choice … everywhere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...