Gå til innhold

Kjøre S-video mellom mp3 låter

diss

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det er en liten ting jeg lurer på...

Jeg har rippet hele cd-samlingen min inn på pcen som mp3 filer, og bruker da naturlig nok dette som lydkilde på vorspiel osv. Det er en del av disse låtene jeg ha lastet ned musikk-videoene til. Det jeg lurte på da er om det er mulig å blande disse mp3 filene samme med musikk video filene i en play list?

Jeg mener altså at jeg spiller en del av låtene i audio mens jeg har koblet dataen til tven nog når musikkvideo filen kommer i playlisten så begynner automatisk musikkvideon å spilles på tven, fortsatt mens audio spilles på hifi-anlegget.

Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar Rikky; det jeg mente var altså om jeg kan kjøre mp3 filer ved siden av video filer i en winamp playlist? Og om tv-skjermen da viser et svart og nøytralt bilde når det spilles en mp3 fil, for så å plutselig å"våkne" til liv når det kommer en video fil..

Lenke til kommentar
enkleste løsning er vel å legge alle filene til i ei playlist i windows mediaplayer, og så kjøre den fullscreen.

så har du windows mediplayer visualization på tvn når det bare er audio og ikke bilde...

Har ikke særlig lyst til å kjøre visualization på tvn med dårlig kvalitet mellom musikkvideoene... Er det noen måte å få tv'en til å "sove" på mellom musikk-videoene mens pc'en spiller mp3' filene i playlist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...