Gå til innhold

På jakt etter fet musikk

Magpal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herbie Hancock - Watermelon Man

Mye forskjellig av The Real Thing (Attack Of The Killer Mutant Groove, High Heel Sneakers ++)

Cantaloupe Island i rask funk-versjon :)

Dirty Dozen Brass Band - Cissy Strut (eventuelt kan du finne samme låta med et annet band)

Dette er litt lett jazz-funk da.. Spiller det selv i band (tromme, perc, tuba, sax, gitar, trompet) og det funker fett! :)

EDIT: Kom på en til, The Chicken! Den er konge. Tror iallfall John Scofield har spilt den inn.

Og så er det en annen en som heter Dry Cleaner eller noe. Den er fet. Kommer ikke på hvem som har spilt den.

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

Fant ut at Maceo Parker og The meters hadde en del kul funk.

Genialt at du faktisk anbefalte meg akkuratt den låten jeg har vært på jakt etter lenge, reeeg! Husker jeg hørte den for et par år siden, men jeg fikk aldri navnet på artisten. Tenker på Dirty Dozen Brass Band - Cissy Strut.

Fant mye annet bra i posten din også reeeg. John scofield - The chicken var akkuratt sånn jeg var ute etter det også!

Lenke til kommentar

Jess, jess :) Maceo Parker er jo herlig det og! Han har tidenes god-versjon av Mercy, Mercy, Mercy!

Kom på litt mer, sjekk ut Marcus Miller. Han har en del stilige låter, bl.a. en kul cover-versjon av Beatles' Come Together. Passer bra hvis dere har en god bassist?

Btw, hvis jeg får din MSN så kan jeg sende over et par låter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...