Dan Hansen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Er det noen som har noen rare feilmeldinger de vil dele med oss andre? Husker selv en av de dummeste fra IBM i de gode gamle 386 dager: "no keyboard detected, press F1 to continue og ESC to abort operation" Denne kom under oppstart hvis man ikke hadde koblet til tastaturet. Ellers har jo Microsoft et vell å ta av, og en av de mest kjente er vel: "not enough space to delete file" Denne kom når harddisken var full og man ønsket å slette noen filer for å få bedre plass. Har du noen? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Her om dagen fikk jeg en: "Wrong CD-rom, please insert the correct CD-rom" Lenke til kommentar
pegg Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 denne er jo ett gullkorn da ta ellers en titt på denne siden Lenke til kommentar
christt Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det var jo bare sånne standard meldinger på den sida jo... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Skulle kopiere programkoden fra et program jeg laga i JBuilder til Textpad for ikke lenge siden og da fikk jeg noe slikt som: "for mange feil til at teksten kan kopieres inn" Ikke verst det! Programmkoden inneholdt forøvring ikke feil! /steinih Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 fikk den her i dag... Er jo forsavidt kjekt a vite... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Den dummeste og mest vanlige feilmeldinga jeg har sett er "net erreor: no error" eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå