Gå til innhold

Hva kan jeg selge Abit IC7 MAX3 og P4 2.4b for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke klok på de som spør hvor mye for ditt og datt. Selg det til den beste prisen du kan få. Solge ett GeForce 4 kort til 1400 for en stund siden. Hvis folk ikke gidder og se hva ting koster så er ikke det ditt ansvar.

Hørt om samvittighet?.. :D Skjønner hva du mener, men man må selv sette grenser på hvor dyrt man skal selge ting. Utrolig kjedelig for dem som har kjøpt katta i sekken, ofte ungdommer som ikke har peiling på data. Bruker masse penger på noe som du vurderte å kaste. Hold deg innenfor hva du mener er mer enn dyrt nok! :yes:

Ontopic: Tror du kan få en tusenlapp for det der!... ;)

Lenke til kommentar
Hørt om samvittighet?.. Satt og tittet litt på bruktmarked. Fant en 200 gig sata disk der for 800 kroner. Rask søk på prisguide og der var samme disken til 875 kroner. :innocent:

Kritiserer deg for all del ikke... skjønner nemlig veldig godt hva du mener! :yes: Det er dessverre tilfeller med ekstrem overprising der ute på QXL o.l.

Jeg prøver å være å holde meg innenfor rimilighetens grenser når jeg prissetter varer, uten at jeg kan påstå at jeg blir særlig rik av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...