Whiteshit Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Her skal eg prøve å sjå film fra på tven ifra pcen. Bruker en scart kabel i tv'en, og den deler seg opp i to ledninger, en som går til lyd, og en i skjermkortet. Skjermkortet er et sapphire 9600 n-pro Problemet er at bilde som kommer på tv'en ikkje har farge? det er rett og slett svart-kvitt. Prøvd å konfigurere det meste rundtomkring på "displays" inne på "skjerminnstillingane" men er det noke eg har glømt her? Blir gal snart...vil ha farge Lenke til kommentar
jonnyhar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har også hatt dette problemet, men det løste seg da jeg kjøpte en adapter fra s-video -> RCA. Også har jeg RCA inn på TV`n. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Problemet er at bilde som kommer på tv'en ikkje har farge? det er rett og slett svart-kvitt. Prøvd å konfigurere det meste rundtomkring på "displays" inne på "skjerminnstillingane" men er det noke eg har glømt her? Blir gal snart...vil ha farge Du som har så mange innlegg ..... Har du prøvd å søke.... Støtter TV s-video? / Har du tittet i bruksanvisningen til TV? De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er:- Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). - Skjermkort ikke stilt til PAL. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Du som har så mange innlegg ..... Har du prøvd å søke.... Støtter TV s-video? / Har du tittet i bruksanvisningen til TV? De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er:- Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). - Skjermkort ikke stilt til PAL. Nei søke? ka er det for noke? Har ordna det sånn delvis. Bilde blei litt meir "flimrete" men det får gå. Skal sjekke punkta du lista opp, men tviler på at TV'en ikkje støtter s-video. Endret 15. november 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå