Peri Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ja dere er morsomme Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ja dere er morsomme Spørsmålet mitt var seriøst. Er det en rent fargelæremessig bekymring du har, eller ligger det litt Adolf-holdninger bak det hele? Edit: PS - ikke ta dette som et angrep. Det er kun et spørsmål. Du kan svare som du vil. Endret 14. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
Peri Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Er vel mer rase, er andre forskjeller på asiatere/negre/hvite enn fargen... Om det er adolf holdninger eller ei driter jeg i, det er min mening. Jeg tar det ikke som et personangrep nei, skal mer til for å provosere meg. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Er vel mer rase, er andre forskjeller på asiatere/negre/hvite enn fargen... Ikke mer dyptgående enn forskjellen mellom "høy fyr" og "lav fyr", "fyr med blått øye" og "fyr med grønt øye", osv. Edit: Leste nå ekstra godt over trådens første innlegg, og dette bærer jo "litt" preg av nazipropaganda. Du bør holde deg for god til sånt. Endret 14. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
farke Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det rasistisk å ville bevare de hvite? Jeg trodde det var å ville utrydde ikke-hvite som var rasistisk jeg. Hvis det var svarte som var i ferd med å forsvinne, ville alle her inne skrike opp (og bra er det). Gjør det samme for de hvite, hva? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Farke: jeg ser ingenting gale i at vi blandes til én farge. Rasisme forsvinner, og vi bleke nordmenn blir litt brunere i huden uten å måtte reise til syden. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ber alle legge merke til Peri sin nye avatar. Jøss, det sier jo litt... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Farke: jeg ser ingenting gale i at vi blandes til én farge. Rasisme forsvinner, og vi bleke nordmenn blir litt brunere i huden uten å måtte reise til syden. Poenget er vel ikke at vi blandes til en farge, men at enkelte farger forsvinner/minker grunnet for lave fødselstall... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Er dette serioest ment fra traadstarter sin side? Om saa er tilfelle oensker jeg aa stille vedkommende et spoersmaal: Hvorfor er bevaring av den hvite rasen viktig? Hvilke kvaliteter innehar den hvite rasen som gjoer at den maa skjermes for "utvanning"? Endret 15. november 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bevaring av et genetisk mangfold er alltid viktig, enten det gjelder mennesker eller andre arter. Bevaring av en god populasjon blonde damer mener jeg også har en viss verdi i seg Hovedproblemet med befolkningsutviklingen er etter min mening ikke at hvite blir få i forhold til andre, men at det totalt sett begynner å bli alt for mange mennesker på denne kloden. Mennesker er en stor belastning for miljøet, og den stadig økende mengden kan i fremtiden få kloden til knele, samt at det vil kunne føre til sult, epidemier og annen lidelse. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Joda, JBlack, jeg ser poenget ditt. Men sett at hvite bare skal pare seg med hvite; da vil man jo i lengden ikke oppnaa genetisk mangfold. Da blir det innavl. Lenke til kommentar
farke Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Joda, JBlack, jeg ser poenget ditt. Men sett at hvite bare skal pare seg med hvite; da vil man jo i lengden ikke oppnaa genetisk mangfold. Da blir det innavl. Saken er vel heller at det er for lite fødsler på gang enn at hvite blander seg ut. Pul mer og ring meg i morgen. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Innavl? hehe den var god du... skal vi til slutt konkludere med at hele verden innavnler? når skal vi finne noen romvesen å parre oss med? Det eneste gale jeg ser med befolkningsutviklingen nå for tiden er at den øker mest i de fattigste områdene. Og det synes jeg bare av humanitære årsaker, de har jo ikke råd til seg selv en gang... hvordan i alle dager skal de klare å brødfø barna? Endret 15. november 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kan ikke. Dama er i Norge, og der er ikke jeg dessverre. GolfBag: Tror ikke du helt skjoente hva jeg mente. Jeg satte bare spoersmaalstegn ved om det var bedre at kun hvite hadde seg med hverandre, enn at alle hadde det. Jo flere begrensninger en setter paa hvem man skal kunne ha samleie med, jo naermere innavl kommer man. Men jeg innroemmer at innavl er et noe overdrevet begrep i et verdensperspektiv. Endret 15. november 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
Ukjentmoen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Som en klok mann sa; Jeg vil heller ha 100 svarte kristne som nabo enn 1 hvit muslim. Trådstarter er forøvrig på jordet... asiatiske jenter er heite. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er da ikke så vansklig å skjønne formålet til trådstarter. Sjekk avataren. . . Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 utah = mormonerstaten i usa, har også noen av usa's mest kristenfundamentalistiske lover. Lovverk som jeg mistenker at krf elsker å lese og hente inspirasjon fra. Eneste løsning på dette problemet er å få de ulanda til å bli rike, frie, demokratiske og opp på et bra nivå .... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har en ting å si om denne tråden: Tolk det som dere vil. Da denne tråden strider mot denne , spesiellt denne og denne i rettningslinjene. Hvis noen av de involverte i denne diskusjonen har noe i mot min stenging så les dennne Avsluttnigsvis ber jeg trådstarter om å bytte avatar fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg