holvik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Muligens feilpostet, men jeg lurer på hvordan man legger ved bilder i posten. Mange poster inneholder screendumps o.l. Når jeg trykker på IMG får jeg beskjed om å oppgi en URL addresse. Hva gjør jeg da ??? Ett bilde sier mer enn tusen ord, og det kunne vert kjekt å kunne dette. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er flere metoder for å gjøre dette. Den enkleste er å trykke på Print Scrn knappen du finne på tastaturet ditt. Gå så inn i bildebehandlings program t.d. paint (som følger med windows) åpne nytt bilde og trykk på CTRL+V (event. kan du bruke Rediger(Edit)->Lim inn (paste)) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Det er flere metoder for å gjøre dette.Den enkleste er å trykke på Print Scrn knappen du finne på tastaturet ditt. Gå så inn i bildebehandlings program t.d. paint (som følger med windows) åpne nytt bilde og trykk på CTRL+V (event. kan du bruke Rediger(Edit)->Lim inn (paste)) ... Og så lagrer du det på maskina di, og deretter velger du Bla Gjennom på "svar på innlegg"-siden, velger bildet. og til slutt klikker svar. Endret 14. november 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå