KoN_Fekt_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg skulle fjerne noen plagsomme registerfiler(adware) som drev å terroriserte IE med å forandre homepage og gjøre slik at MSN-messenger ikke ville fungere. Etter at jeg slettet disse filene, vil ikke IE lete frem nettsider i det hele tatt og MSN vil forsatt ikke fungere. Kom frem til at det beste kanskje ville være å re-installere IE og se om det og MSN-messenger fungerer da. Er det noen her som vet- og kan forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Tusen takk for all eventuell hjelp! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Først installerer du Ad-Aware&Spybot: Search and Destroy. Når du så har fått fjernet all dritten kan du begynne å bruke Opera/Firefox istedenfor IE. Lenke til kommentar
KoN_Fekt_ Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Nå er jeg et gammelt vanedyr, som liker alt det "gode gamle", selv om opera og firefox sikkert er mye bedre. Lurer egentlig bare på hvordan man reinstallerer på lettest mulig måte Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Reinstall av IE under XP. Funket for meg da jeg måtte gjøre det iallefall. Lenke til kommentar
KoN_Fekt_ Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Tusen takk!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå