Gå til innhold

hjelp med kjøp av laptop

Anbefalte innlegg

jeg er på letting etter en rimlig laptop som er grei til skole og som kan kjøre et spill eller 2 på. laptopen kommer nok også til og brukt noe på små LAN. prismessig må den være under 10,000 og ønsker at den skal ha 15" skjerm, helst ATI kort og ikke så veldig tung. har sjekka en del tester på itavisen men etter og ha lest litt rund på forumet om vinneren der fikk jeg mine tvil. noen som har noen ider om hvor jeg kan finne en grei PC til en rimlig penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg søkte litt rundt på whitebox på forumet og fant både posetive og negative inlegg. fant spesielt et string som var intresang.

Den har endel MEGET svake punkter:     

1. Meget dårig chassi; det er av plast og føles meget ustabilt 

2. Dårlig passform; skjermen mot tastatur har veldig dårlig passform, noe som gjør at det blir "linjer" og merker etter tastaturet på skjermen 

3. Dårlige hengsler; skjermen min kan vippes ca 3 cm (slark mao.) frem og tilbake.  4. Vifta går oftere enn den burde.   

jeg har i det siste ergret meg mye over skjermen og henglslene, jeg er bekymret for slitasjen på begge to. Min 1557 er ca 10 mnd gammel

posten er tatt herfra

Lenke til kommentar

noen som vet om noen alternativer til Whitebox?

stiller disse kravene

-max 10,000

-128 MB Skjermkort

maskinen skal brukes mest til skole men ønsker et skjermkort som er bruktbart sånn at maskinen kan kjøre et spill eller 2.

Lenke til kommentar

mest hipp på et ATI kort siden det er dem jeg har mest erfaring med. men så lenge jeg har et kort som kan brukes til og kjøre et spill eller to så er jeg happy. tenker mest på cs eventuelt et til. du vet ikke om noen alternativer til whitebox eller andre laptoper i den pris klassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...