MacManus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Som de fleste vet, nærmer julen seg, sakte men sikkert. Jeg tenkte jeg kunne lage en tråd som gikk ut på julegavetips. Jeg trenger nemlig noen selv. Først og framst til familie (mor, far, søster, bror osv......) Noen som har noen gode ideer på hva man kan kjøpe til disse folkene? Folk kan gjerne komme med innslag om noen kan hjelpe de med presanger til spesifikke personer. Og helst ikke så alt for dyre presanger heller. Si rundt en 500kr på hver, +/- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 En diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger marsipangris eller et minijuletre med masse blinkende lys! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 En diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger marsipangris eller et minijuletre med masse blinkende lys! Helst kom med vettuge ideer. Ikke bare dumme som f.eks den ovenfor. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Syns ikke ahpadt's ide var så dum, jeg... Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Må nå først vite hva di driver med osv. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 En diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger marsipangris eller et minijuletre med masse blinkende lys! Hehe.. Tenk så glad mormor hadde blitt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 En diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger marsipangris eller et minijuletre med masse blinkende lys! Hehe.. Tenk så glad mormor hadde blitt Jepp. Så får du en ekstra av de 50 ullgenserene som du har fått fra henne hver eneste julaften! :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ofte mye saker på IKEA. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Mye fine ting på billig butikker ala nille, mekkabasar, europris, lidl og de derre alt fo20 type butikkene. Selv sliter eg heftig siden det er kommet 2 unger til her i familien. Må vel bruke 3000kr i gaver i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå