Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Filmer på nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hent ned WinMX eller ett annet fildelingsprogram. Da kan du laste ned så mange (lovlige) filmer du vil. Du finner ulovlige filmer der også, men jeg vil ikke anbefale deg å laste ned det. Det er jo ulovlig selv om ingen finner det ut :grin:

Vil imidlertid IKKE anbefale Kazaa, Bearshare, Limewire og andre mer eller mindre useriøse programmer. Alle de nevnte her (og flere) inneholder Spyware, men så vidt jeg vet gjør ikke WinMX dette.

(Spyware sender info om maskinen din, det du laster ned og andre ting til folk som liker å snoke eller lage statistikker).

Lenke til kommentar

Direct Connect er mye bedre en WinMx når det kommer til filmer, her finner du det meste dersom du kommer inn i en god hub, det eneste er at du trenger å dele med deg en del for å kunne komme inn i de beste hubbene..men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, for da finner du mer stash, i tillet til at det flusser av svensker med BBB (bredbåndsfabrikken) og andre 10 mbit + forbindelser så har du selv en god forbindelse kan du laste ned filmer på null og nixs.

direct connect finner du på http://www.neo-modus.com

ellers vi jeg si at WinMx er bra hvertfall på musikk, men alt annet som får for mye medieomtale finner du bare masse folk som ikke er inni det og som regel ikke deler med seg så mye interessant. typisk kazza og morpheus og annet vrøl

har du WinMx til musikk og DC (direct connect)til film, har du det du trenger :grin:

Aopen AX34 PRO II, PIII 800Mhz @ 840Mhz

Gefore3 Ti200 128MB @ ??

256 SD

Promise Ultra133 Controller TX2

IBM 46GB :smile:

IBM 80GB :smile:

WD Caviar 120GB :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-05-28 14:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-27 21:51, Afseth skrev:

Hent ned WinMX eller ett annet fildelingsprogram. Da kan du laste ned så mange (lovlige) filmer du vil. Du finner ulovlige filmer der også, men jeg vil ikke anbefale deg å laste ned det. Det er jo ulovlig selv om ingen finner det ut
:grin:

Vil imidlertid IKKE anbefale Kazaa, Bearshare, Limewire og andre mer eller mindre useriøse programmer. Alle de nevnte her (og flere) inneholder Spyware, men så vidt jeg vet gjør ikke WinMX dette.

(Spyware sender info om maskinen din, det du laster ned og andre ting til folk som liker å snoke eller lage statistikker).

Bearshare har spyware,men du kan selv velge om du vil instalere dem.

Kjetil

Lenke til kommentar

Mange å velge mellom, og tror jeg vil prøve winmx først.

Men "Kazaa" virker veldig populært etter det jeg ser her på forumet?

Ingen som har vært borti "hotline"?

Hvor stor hastighet bør jeg ha for å laste ned filmer?

Har bare den laveste foreløpig(384), men kan jo få 2048

Lenke til kommentar

det går men det tar lang tid..men er du bare interesert i film musikken til star wars 2, vil jeg anbefale winmx, dersom du vil ha filmen, riktignok ikke i så god kvalitet vil jeg anbefale direct connect, men er det filmer du vil ha så er det så utrolig bedre utvalg på dc, og du trenger ikke 10 gb, du trenger det vist du vil in i noen litt bedre hubber, men det finnes godt av fri hubber.

Lenke til kommentar

Minuset med Direct Connect er at du MÅ share filer. Selvfølgelig hadde jo ingen fått lastet ned noenting hvis ingen delte, men i hvert fall med min ADSL-linje (704/128) faller downloadingen til det halve hvis det uploades for fullt.

Lenke til kommentar

Quote:

Minuset med Direct Connect er at du MÅ share filer. Selvfølgelig hadde jo ingen fått lastet ned noenting hvis ingen delte, men i hvert fall med min ADSL-linje (704/128) faller downloadingen til det halve hvis det uploades for fullt.

Jeg ser på dette som plusset, slipper masse leechere overalt.

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 12:18, JOB skrev:

det er jo det som er hele spiriten til DC

deler du med deg så får du tilbake

Lenke til kommentar

Hva menes egentlig med "hubber"?

Nå tror jeg sharing blir uaktuelt for meg. Har neppe kapasitet til det på flere måter foreløpig ..så da er kanksje greiere med winmx da.

Hadde den jo som sagt en gang i tiden, og husker den lignet ganske mye på napster.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti Hotline og det anbefales på det sterkeste, så lenge du finner en bra søkemotor..

thesnitch.com og hotlinetracker.com og en til brukte jeg, men vet ikke om de fremdeles er oppe å går..

Siden jeg tidligere hadde mac, brukt ejeg altid hotline, men i de siste årene da hotline har blitt tilgjengelig på pc ble det fort mye paypal 0g banner dritt.. Men Hotline anbefales! Er noe av det samme som ftp klienter..)

Lenke til kommentar

@neo..

Se der ja, det er lenge siden jeg hørte om hotline(et par år siden), og jeg ser jo at siden deres er forandret endel siden da.

Nå vet jeg jo ikke hvordan det menes med "søkemotorer" ifb med hotline, men det finner jeg vel ut hvis jeg melder meg på.

Har prøvd winmx litt nå, og det var ikke rare greiene.

Utvalget er jo omtrent lik null!

Søker på både det ene og andre, men må velge bare det helt populære, dagsaktuelle og aller mest kjente og da er det noen få filer som dukker opp.

altfor spinkelt utvalg .

Nei, her må vi bare forsøke en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...