Errae Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei! oppgraderte til C3 i dag, men opplever noen problemer med lyden. Den fungerer ikke, men hvis jeg går på "Soundcard detection" og trykker på "spill av lyd", så plutselig fungerer lyden, mens "Soundcard detection" klikker. Av og til fungerer ikke denne metoden )= Noen tips ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Let i arkivene til fedora-test-list Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Tror jeg fant svaret! skal teste om det fungerer (= takker!------ Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Satte å leste litt i den test lista men fant egentlig ikke noe ut av dette som jeg også har problemer med. kan noen gi med noen hint eller kansje en løsning he he Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette sleit jeg også med. Løsningen for meg var å starte alsamixer (fra kommandolinjen). Her har du mulighet til å justere volum på ganske mye forskjellige greier (gjøres ved hjelp av piltastene), og det er bare å prøve seg frem. Start en eller annen lydfil (gjerne en lang sang) og hold på med justering til du er fornøyd:) Såvidt jeg husker så måte jeg starte alsamixer som root for å få lov til å lagre innstillingene. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette sleit jeg også med. Løsningen for meg var å starte alsamixer (fra kommandolinjen). Her har du mulighet til å justere volum på ganske mye forskjellige greier (gjøres ved hjelp av piltastene), og det er bare å prøve seg frem. Start en eller annen lydfil (gjerne en lang sang) og hold på med justering til du er fornøyd:) Såvidt jeg husker så måte jeg starte alsamixer som root for å få lov til å lagre innstillingene. Du kan som regel lagre instillingane som alle brukarar, men "alsatcl" ligg som regel i PATHen til root. man alsamixer man alsactl Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg har testa allt av det å det funker ikke. Jeg har oså prøvd : /usr/bin/system-config-soundcard men den finner ingen fil så jeg tror det er der det ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå