jstrandl Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er ute etter slimline dvd-cover for en disk, og de skal være forholdsvis billige. Er ute etter en 100 pack. Jeg skal bytte cover på dvd samlinga for å få mer plass. Er det noen som har sett disse et eller annet sted??? jstrandl Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Har sett hos dem, men de har bare doble slimline covere. Takk for tipset! jstrandl Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Disse skulle passe deg: Biltema Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror nok han er på jakt etter ekte dvd covers ,men av typen "syltynne" med plass til en dvd plate. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Det stemmer jeg er på jakt etter de som er bare halvparten av standard bredde. Da kan jeg få plass til dobbelt så mange DVDer i hyllene. Jeg har 500+ så det er et problem å få plass til alle. jeg er takknemlig for alle tips. jstrandl Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du får sende en epost til Komplett, og høre hva de mener med Thinpack på denne. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det kan jeg jo prøve. Men den er jo dobbel. Jeg vil helst ha til 1 dvd, og ikke 2. Det ser ikke ut til at de er lette å få tak i. De jeg er ute etter fulgte til og med Donald & co for en stund siden. Det var en jubileumsdvd som fulgte med. Coveret på den var suverent. Lenke til kommentar
xans Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Europris har disse covere du etterlyser. 8 stk for 20,00 kr xans Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk! Da blir det en tur til Vestby. Der er nærmeste Europris. jstrandl Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvordan passer cover inn i disse slimcoverne? Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det går greit hvis man kutter litt av coverert i hver ende. Det er ca 1 cm som må bort, så det er ikke mye på hver side. Dette gjør jeg kun på de dårligste dvdene mine. De dvdene som er distribuert av Scanbox er en klar kandidat. jstrandl Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nå har jeg kjøpt 80 stk. av disse på Europris, og de var akkurat de jeg var ute etter. Kan anbfales! 20 kr. for en pakke med 8 stk. covere. jstrandl Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 det er jo billigere en clas som tar 29 for 10 pack, dog ikke slim, men føler det blir litt stress å se hvilken film det er når ryggen blir så liten? Hvor er Europris i Bergen bergensere? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 det er jo billigere en clas som tar 29 for 10 pack, dog ikke slim, men føler det blir litt stress å se hvilken film det er når ryggen blir så liten? Hvor er Europris i Bergen bergensere? http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...Europris+bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå