ExTerminator Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har en router med SNMP, og 4 hoster. Jeg er ute etter et program som kan vise aktiviteten i "realtime" på desktopen. Jeg mener KB/s, hvor mange GB som er lastet osv... Noen ideer? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 MRTG Kan settes opp som statestikk måler mot det meste! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ja jeg har prøvd den, men det ikke akkurat det jeg er ute etter... Jeg vil ha informasjonen på desktopen, ikke som vinduer...men som "widges" eller lignende.. Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 onlineeye pro fra pmasoft gjør en slik jobb Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 onlineeye pro fra pmasoft gjør en slik jobb Hmm! Ser interesant ut *prøve* Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Desverre så kunne ikke programmet overvåke mer en 1 interface i gangen.... Fant dette forresten... Men har IKKE lyst til og installere Samurize... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå