El Matador Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Denne posten er bare Lenke til kommentar
gako Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor kaller folk meg for en 7 åring når jeg er 14 og det siste innleget som står på meg har jeg 100% ikke skrevet. En venn av meg som er på forum og har mitt passord Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) hvorfor kaller folk meg for en 7 åring når jeg er 14 og det siste innleget som står på meg har jeg 100% ikke skrevet. En venn av meg som er på forum og har mitt passord Bare se på din historikk her på forumet så er det ikke så vanskelig å se at du er useriøs eller dum.. Endret 13. november 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
genetex Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 unskyld til alle dere som tar dette litt "personlig" men jeg må bare le, hvorfor i det hele tatt gidde å svare ham? waste of time folkens:) ps. til trådstarter: hvist du har litt lite plass på skjermkortet er det best att du vasker det med vitamin vann, får du sikkert kjøpt pånarvesen! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor kaller folk meg for en 7 åring når jeg er 14 og det siste innleget som står på meg har jeg 100% ikke skrevet. En venn av meg som er på forum og har mitt passord Du er selv ansvarlig for din brukerkonto. Hvis du strør om deg med ditt brukernavn og passord, eller ikke har gjemt de godt nok for uvedkommende, så er det DU som får svi om andre skriver tulleposter på din brukerkonto. Du får advarsel, og jeg stenger de aktuelle postene. Flere overtramp, og du forsvinner ut av forumet på permanent basis. Forandre passordet ditt før det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg