Gå til innhold

hvordan laster man ned filer ifra WorldWideWeb?

gako

Anbefalte innlegg

hei. hvordan laster jeg ned filer fra internett? Jeg har ikke hard disk i copiuteren min. Jeg har hørt at filene legger seg på skjermkortet? er det sant? Hvor skal jeg legge dem om jeg ikke har lyst å ha de der mer?? Jeg har også 8mb minneram. holder det til nedlasting :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. hvordan laster jeg ned filer fra internett? Jeg har ikke hard disk i copiuteren min. Jeg har hørt at filene legger seg på skjermkortet? er det sant? Hvor skal jeg legge dem om jeg ikke har lyst å ha de der mer?? Jeg har også 8mb minneram. holder det til nedlasting 

Jeg skal ikke komme med enda en preken om hvor teit det er med spamming etc, men hver så snill, tenk litt på hvordan du er med på å sette ned kvaliteten på forumet med slike poster.

:no:

Edit: ZaLzIce heiv in en post rett før min.. :blush:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke komme med enda en preken om hvor teit det er med spamming etc, men hver så snill, tenk litt på hvordan du er med på å sette ned kvaliteten på forumet med slike poster.

:no:

Hvem tenker du på? Trådstarter eller personen som svarte? :p

Skulle ikke tro at han ikke tenkte på meg heller :p når jeg skriver "Drittunge detected", men klarte ikke å la å vær når det er så inmari teit spørsmål :no:

Lenke til kommentar
Fjortiss? Neppe, han her er vel en 7 år.

7? Nå overdriver du :ermm:

Går vel helt fint å være 7år og surfe på hw.no forum? :hmm: Men jeg tror heller på at det er en fjortiss som har kjedet seg LITT for mye...

Kan også tenkes at det er en litt sinna/frustrert person som har fått en av postene sine stengt, og tar nå igjen med å spamme på forumet.

:hmm:

Lenke til kommentar
nei ikke snat altså bare litt hyper siden jeg er på lan og prøver å holde meg våken dag3 ( har ennda ikke sovet ) så jeg drikker mye cola

Idiot @ LAN

(klokka er 00.30. VELDIG sent for 7-åringer!! Mamma jager deg i seng kl 20 til vanlig vel?)

Hahaha :thumbup:

Fjortiss? Neppe, han her er vel en 7 år.

7? Nå overdriver du :ermm:

Går vel helt fint å være 7år og surfe på hw.no forum? :hmm: Men jeg tror heller på at det er en fjortiss som har kjedet seg LITT for mye...

Kan også tenkes at det er en litt sinna/frustrert person som har fått en av postene sine stengt, og tar nå igjen med å spamme på forumet.

:hmm:

Ja kankje det men ser ikke ut som innleggene hans ser så veldig seriøse ut da

Endret av ZaLzIce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...