dmx Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hei! jeg formaterte just hd`n min og installerte skjermkort drivere så tok jeg og restartet pc`n men så fikk jeg opp rar melding som jeg ikke vet hva det er.. legger et bilde så dere kan lese det og kanskje hjelpe meg? takk! mvh dmx Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hei! jeg formaterte just hd`n min og installerte skjermkort drivere så tok jeg og restartet pc`n men så fikk jeg opp rar melding som jeg ikke vet hva det er..legger et bilde så dere kan lese det og kanskje hjelpe meg? takk! mvh dmx OT: DMX som jeg spilte med på fy_pool_day @ Foco Miniwars #3 for litt siden? Tror det Kanskje et litt dumt spørsmål, men hviilken driver installerte du og hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hei! jeg formaterte just hd`n min og installerte skjermkort drivere så tok jeg og restartet pc`n men så fikk jeg opp rar melding som jeg ikke vet hva det er..legger et bilde så dere kan lese det og kanskje hjelpe meg? takk! mvh dmx OT: DMX som jeg spilte med på fy_pool_day @ Foco Miniwars #3 for litt siden? Tror det Kanskje et litt dumt spørsmål, men hviilken driver installerte du og hvilket skjermkort har du? nå for tiden bruker jeg ATI Radeon 9200se skjermkort siden 9800 klikka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå