ovle Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er dette anlegget bra? http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|94|94|5591|pdetail# Vurderer å kjøpe det over jul... Noen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har aldri hørt på det,men kjenner jeg Hi-Fi Klubben rett så er det mye godlyd for pengene.Du kan selfølgelig ikke spille høyt med det,men du kan nyte musikken på et moderat volum. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Til den prisen er det knall. Men ordentlig trøkk kan du bare glemme, med to små høyttalere får du ikke akkurat naboklage-bass. Lenke til kommentar
ovle Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 neida, men bare jeg kan spille med bra lyd relativt høyt, så går det bra! Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har vært borti denon minianlegg før, syns prisen var litt stiv... så den får du garantert pruta 4 - 500 spenn ikke et anlegg du kan spille HØYT me mye bass, men sikkert rein å fin lyd uten for mye bass inni bilde... Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Denon er som alltid knall, har aldri hørt Gale live, men har hørt at de skal gi veldig mye for pengene Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har aldri hørt Gale live, men har hørt at de skal gi veldig mye for pengene Har hørt Gale, og det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå