Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fan bare stress å barbere seg, ikke noe å glede seg til å få skjegg, må barbere meg 2 ganger til dagen skal det være babyhud... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hmm hva skjer her?? hadde skjegg fra jeg var ganske liten. begynte å barbere meg fra jeg var 13 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fan bare stress å barbere seg, ikke noe å glede seg til å få skjegg, må barbere meg 2 ganger til dagen skal det være babyhud... Babyhud er for babyer og kvinner. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når valget er å se pjuskete ut (les lite skjeggvekst) eller ha babyhud, så går jeg for det siste... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fan bare stress å barbere seg, ikke noe å glede seg til å få skjegg, må barbere meg 2 ganger til dagen skal det være babyhud... Babyhud er for babyer og kvinner. ja, hadde bare alle jenter hatt samme oppfatning så hadde det vært greit Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg fikk skjegg (sideburns) i 5. klasse... nå har jeg skjegg på nippel'n... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fan bare stress å barbere seg, ikke noe å glede seg til å få skjegg, må barbere meg 2 ganger til dagen skal det være babyhud... Babyhud er for babyer og kvinner. Babyhud er for kvinner og barn, ja. Men når man har dun slik som mange av disse fjortissene har er det nok bedre å barbere seg enn å se ut som man har et tynt lag med kjønnshår i trynet. Skikkelig skjegg, skjegg man kan ta vare på kommer ikke før man har barbert seg noen år... Da er skjegg for tøffinger. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kvinner med skjeggvekst bør virkelig vurdere å fjerne det, blir liksom litt feil om det stikker. Jeg tviler sterkt på at hun hadde noen hjemme for å si det sånn... hmm, jeg er slem lol Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hehe, hvis noen her begynte å virkelig barbere seg i 8 så er det veldig tidlig syns jeg! Jeg er selv nå 17 1/2 og har langt ifra ordentlig skjeggvekst.. Barbering må nok skje en gang i blandt, men jeg har generelt lite hårvekst på kroppen.. Stolt av det Jo tidligere man får skjegg og ser "gammel" ut som ung, desto fortere får dere grått hår og ser gamle ut når dere ikke vil se gamle ut lenger Alle har forskjellig hårvekst. Vi som har skjegg kan jo skjule "rynkene" i ansiktet ettkvart...ka har du å vise til? fikk vel skjegg i en 17-18 års alderen. iallefall ikkje skikkelig før den tid. og har alltid hatt skjegg siden. Går eg ei veke uten barbering har eg full skog i halsen Barten er der, men blir holdt brutalt nede.. Lenke til kommentar
Larslies Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hadde dun i 8. klasse, nå (går i 9.) så har jeg skikkelig skjeggvekst (ikke sånn at jeg ser ut som Gandalf, har ikke sånn skjeggvekst man har år man er 20 år heller). Må barbere meg 1-2 ganger i uken og noen ganger stikker det et svart hår ut her og der, merker at det blir mer og mer skjeggvekst fra hver gang jeg barberer meg Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 En tråd fra 2004, faktisk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hei! Jeg bare lurte på når det er normalt å få skjegg? For nå vil jeg ha skjegg snart Hehe, sikkert litt teit spørsmål da men Takker for alle svar! Har du fått skjegg ennå? De som svarte her i 2004 kan umulig ha vært representative. Jeg er litt yngre, men det var da vitterlig ingen jeg kjente som hadde skjegg i 13-15 årsalderen. Mange hadde en tynn, tynn dunbart og noen hadde et par tynne hårstrå på haka da vi gikk ut av ungdomsskolen. Men å kalle noe av dette for skjegg er en stor overdrivelse og den eneste grunnen til å barbere seg da, er for å pleie selvfølelsen sin. Unntaket er kanskje arabere som er et par år forut for andre jevnaldrende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Husker ikke helt når jeg begynnte å barbere meg. Men jeg hadde helskjegg når jeg var 18, og det har jeg enda. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 25 år, og får fortsatt ikke skikkelig skjeggvekst. Dun-donut på min alder er ikke mye stas, for å si det mildt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Fordelen er kanskje at du kan spare skjegg og få barnebillett på kollektiv transport. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Begynte å barbere meg i 9-10 klasse og i dag som jeg er 20 må jeg barbere meg ca 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Har måttet barbere meg daglig siden jeg gikk på ungdomsskolen. hater skjegg, ser jo ut som julenissen som jeg også hater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå