Gå til innhold

Når fikk du skjegg første gang?

Nicklas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fan bare stress å barbere seg, ikke noe å glede seg til å få skjegg, må barbere meg 2 ganger til dagen skal det være babyhud...

Babyhud er for babyer og kvinner. ;)

Babyhud er for kvinner og barn, ja. Men når man har dun slik som mange av disse fjortissene har er det nok bedre å barbere seg enn å se ut som man har et tynt lag med kjønnshår i trynet.

Skikkelig skjegg, skjegg man kan ta vare på kommer ikke før man har barbert seg noen år... Da er skjegg for tøffinger.

Lenke til kommentar
Hehe, hvis noen her begynte å virkelig barbere seg i 8 så er det veldig tidlig syns jeg! Jeg er selv nå 17 1/2 og har langt ifra ordentlig skjeggvekst.. Barbering må nok skje en gang i blandt, men jeg har generelt lite hårvekst på kroppen.. Stolt av det :w00t: Jo tidligere man får skjegg og ser "gammel" ut som ung, desto fortere får dere grått hår og ser gamle ut når dere ikke vil se gamle ut lenger :p

Alle har forskjellig hårvekst.

Vi som har skjegg kan jo skjule "rynkene" i ansiktet ettkvart...ka har du å vise til? :p

fikk vel skjegg i en 17-18 års alderen. iallefall ikkje skikkelig før den tid. og har alltid hatt skjegg siden. Går eg ei veke uten barbering har eg full skog i halsen :)

Barten er der, men blir holdt brutalt nede.. :whistle:

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Hadde dun i 8. klasse, nå (går i 9.) så har jeg skikkelig skjeggvekst (ikke sånn at jeg ser ut som Gandalf, har ikke sånn skjeggvekst man har år man er 20 år heller). Må barbere meg 1-2 ganger i uken og noen ganger stikker det et svart hår ut her og der, merker at det blir mer og mer skjeggvekst fra hver gang jeg barberer meg :hrm::D

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg bare lurte på når det er normalt å få skjegg? For nå vil jeg ha skjegg snart cool.gif Hehe, sikkert litt teit spørsmål da men tongue.gif

Takker for alle svar!

Har du fått skjegg ennå?

De som svarte her i 2004 kan umulig ha vært representative. Jeg er litt yngre, men det var da vitterlig ingen jeg kjente som hadde skjegg i 13-15 årsalderen. Mange hadde en tynn, tynn dunbart og noen hadde et par tynne hårstrå på haka da vi gikk ut av ungdomsskolen. Men å kalle noe av dette for skjegg er en stor overdrivelse og den eneste grunnen til å barbere seg da, er for å pleie selvfølelsen sin. Unntaket er kanskje arabere som er et par år forut for andre jevnaldrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...